Reakcja na antybiotyk

1. Data: 2007-04-04 13:03:29

Temat: Reakcja na antybiotyk
Od: "Iwona P." <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.
Mam 3-letniego synka u którego w poniedziałek stwierdzono reakcje
alergiczną na antybiotyk.Ma rumień i obrzęki stawów, temperatura ok 37
stopni.Wylądowaliśmy na izbie przyjęć i dostał tak zastrzyk. Podaję mu
fenistil krople, clemastinum i wapno. Dziś jest trzeci drugi dzień jak
bierze te leki i jest poprawa, rumień ustepuje tylko martwią mnie te
obrzeki. Najbardziej były na stopach, co prawda są mniejsze, a teraz
dziecko narrezka ze bolą go rączki.
Nie wiem jak długo moze to trwać?...czy zdarzały sie takie obrzeki u Was
przy alergii na lek?
dziekuje Iwona.

2. Data: 2007-04-04 18:18:47

Od: "Monika" <5...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapytaj tu:

Iwona P. <i...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> dziecko narrezka ze bolą go rączki.
> Nie wiem jak długo moze to trwać?...czy zdarzały sie takie obrzeki u Was

Krwawienie u kobiet...był okres ale znów występuje krwawienie
Looking For Science Job?
Drgająca powieka - co jest przyczyną?
Dlaczego dluga kapiel w saunie jest niewskazana?
prośba o "diagonozę" alat; aspat...