Recykling sloikow - mam watpliwosci

1. Data: 2001-08-28 07:40:53

Temat: Recykling sloikow - mam watpliwosci
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi prosze, czy sloiki po dzemach, te ktore maja taki
"guziczek" na wieczku, to da sie jeszcze wykorzystac do przetworow
pasteryzowanych? Czy tenze 'guziczek' zassie sie z powrotem pod
wplywem temperatury? Sporo ich mam w szafce, i szkoda byloby
wywalic...
Pzdr,
Magda

1. Data: 2001-08-28 10:16:27

Temat: Re: Recykling sloikow - mam watpliwosci
Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <z...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
> pasteryzowanych? Czy tenze 'guziczek' zassie sie z powrotem pod
> wplywem temperatury? Sporo ich mam w szafce, i szkoda byloby

Ja pasteryzowalam m.in te po Materne i sie super zassalo. Do dzisiaj mam
duszone jabluszka z zeszlego roku (dostalam od znajomych 10 kg jablek z ich
wlasnego drzewka)...

:-) Monika

1. Data: 2001-08-28 10:18:14

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9mfrg0$n1i$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Magdalena W." <z...@a...net> napisał w wiadomości
>
> Ja pasteryzowalam m.in te po Materne i sie super zassalo.

No własnie, ja też używałam juz trójkątnych materne i moja galaretka z
pożeczek i konfitura z wiśni trzymaja się świetnie!

Pozdrawiam

Wkn

1. Data: 2001-08-28 10:27:26

Temat: Odp: Recykling sloikow - mam watpliwosci
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dzisiaj mam
> duszone jabluszka z zeszlego roku (dostalam od znajomych 10 kg
No to mnie pocieszylas, ja mam po dzemach Lowicza i w takim razie
je wykorzystam.
Dziekuje
Magda

1. Data: 2001-08-28 10:28:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pasteryzowanych? Czy tenze 'guziczek' zassie sie z powrotem pod
>wplywem temperatury? Sporo ich mam w szafce, i szkoda byloby

wydaje mi sie, ze jesli wsadzisz gorace cos do tych sloiczkow i
zamkniesz na goraco to guziczek powinien sie zassac do pozycji
"jeszcze nie otwierane"

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-08-28 10:35:27

Od: "Shaman" <N...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pasteryzowanych? Czy tenze 'guziczek' zassie sie z powrotem pod
> wplywem temperatury? Sporo ich mam w szafce, i szkoda byloby

sprobuj... IMO powinien się ładnie zassać..

PZDR
Shaman

punije lignije( kalmar po domowemu)proste
szarlotka z pianą z białek - kto ma przepis?
Ciasto na pizzę
przyprawa do piernika
nowośc w polskich sklepach z ekspedientkami.