Refleksje po jezdzie w metrze.

1. Data: 2004-04-05 14:25:54

Temat: Refleksje po jezdzie w metrze.
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety! Dlaczego wy tak o siebie nie dbacie?

Dosyc czesto mam przyjemnosc jezdzic metrem. Obserwuje jadace nim kobiety i
czasami to az sie rzygac czlowiekowi chce. Wiekszosc kobiet chodzi w
brudnych butach, ma brudne paznokcie, tluste wlosy i pryszcze na twarzy.
Pomijam juz, ze wiekszosc z was ma nadwage, co w wiekszosci przypadkow
dyskwalifikuje was z kananu "ladnych kobiet".
Czy takim laskom, w dodatku ubierajacym sie w jakies ciuchy z lumpeksu nie
jest glupio?

Z drugiej strony - co to znaczy byc zadbana?
Jadac tym samym metrem i obserwujac inne kobiety dochodze do wniosku, ze
zadbana kobieta to
- tapeta na mordzie
- obcasy wielkosci przecietnego penisa
- obcisla bluzeczka
- blond wlosek
- guma mietowa w gebie
- paznokcie dlugie na pol metra, koniecznie w jakims mocnym kolorze.

Wychodzi na to, ze kobieta albo jest brzydka i brudna(i w dodatku
smierdzi), albo ubrana jak na bal lalek barbie.
O co chodzi?
Gdzie sie podzialy normalne, zadbane kobiety?

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...org.pl

Gdyby ludzie mysleli o tym, co mowia, to nie mowiliby tego, co mysla

1. Data: 2004-04-05 14:33:08

Temat: Re: Refleksje po jezdzie w metrze.
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Apr 2004 14:25:54 +0000 (UTC), KOMINEK <k...@o...org.pl> wrote:

: Gdzie sie podzialy normalne, zadbane kobiety?

pochowaly sie przed trollami

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-04-05 14:34:10

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smierdzi), albo ubrana jak na bal lalek barbie.
> O co chodzi?
> Gdzie sie podzialy normalne, zadbane kobiety?

Hallo tutaj :-)
Nie jestem jakas super pieknoscia ale....
ladnie pachne, ciuchy mam czyste, paznokcie zadbane (prawdziwe najczesciej
w naturalnym kolorku)
wlosy myje codziennie wiec nie miewam tlustych
obcasow nie nosze (dlugosci penisa hehe)

A tak serio serio to nie wszystkie jestesmy takie beznadziejne :-)

Kamila

1. Data: 2004-04-05 14:35:44

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AgaS" <a...@p...wp.pl> wrote in

> to co napisałeś to się tyczy facetów...

Tak?
W takim razie ty do jakiej grupy nalezysz?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...org.pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Zapamietuje tylko to co jest dla mnie wygodne

1. Data: 2004-04-05 14:36:32

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK wrote:
> Kobiety! Dlaczego wy tak o siebie nie dbacie?

No wiesz Kominek, nie spodziewalam sie po tobie takiego postu na grupe
:-((((

> Gdzie sie podzialy normalne, zadbane kobiety?
Wszystkie siedza na pl.rec.uroda
Hafsa-zadbana od stup do gluf

--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-04-05 14:38:11

Od: "MORO73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> : Gdzie sie podzialy normalne, zadbane kobiety?
>
> pochowaly sie przed trollami
>
> kasica

Che, che. Dokładnie. Oczywiście ten troll, który to napisał, pewnie nie ma
brzydkich paznokci, tłustej cery, źle obciętych włosów, żle skrojonego
garnituru (o ile w ogóle go ma), niezadbanych zębów i kiełbie.

--
moni K.

1. Data: 2004-04-05 14:38:43

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

>On Mon, 5 Apr 2004 14:25:54 +0000 (UTC), KOMINEK <k...@o...org.pl> wrote:
>
>: Gdzie sie podzialy normalne, zadbane kobiety?
>
>pochowaly sie przed trollami

To nie troll, na pręgierzu też tak ma :-/ Olać.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-04-05 14:40:58

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kamila" <l...@u...pl> wrote in news:c4rqp4$9e6$1@news.onet.pl:

> Hallo tutaj :-)

Witaj ;-)

> Nie jestem jakas super pieknoscia ale....

Skad wiesz, ze nie jestes?
To latwo mozna sprawdzic.
Piekna kobieta, to taka, ktora przelecialoby 8 na 10 facetow.

> [...]
> w naturalnym kolorku)
> wlosy myje codziennie wiec nie miewam tlustych
> obcasow nie nosze (dlugosci penisa hehe)

Nie wierze ci.
Jezdzisz metrem ?;)

> A tak serio serio to nie wszystkie jestesmy takie beznadziejne :-)

Nu wiem, wiem, ale w wiekszosci na pewno!
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...org.pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Nie ma nic trudniejszego dla kobiety jak powiedziec do widzenia, mniej niz w 25
slowach.

1. Data: 2004-04-05 14:44:36

Od: "AgaS" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

to co napisałeś to się tyczy facetów...

1. Data: 2004-04-05 14:45:46

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <a...@n...www> wrote in

> No wiesz Kominek, nie spodziewalam sie po tobie takiego postu na grupe
>:-((((

Hm...w ktorym miejscu napisalem nieprawde?
Bo ze szczerosci tlumaczyc sie nie zamierzam.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...org.pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Czlowiek jest istota krucha: wystarczy odjebac mu glowe, zeby przestal zyc

Penis Torture
dwa pytanka?
kolor włosów modelki w "Elle" (04.04)
garnitury-Śląsk
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-04-05)