Regularne spożywanie dużych ilości glukozy

1. Data: 2006-03-14 16:58:00

Temat: Regularne spożywanie dużych ilości glukozy
Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy regularne spożywanie dużych ilości glukozy (200 g) jako pierwszego
posiłku po wyczerpującym 4 godzinnym treningu wytrzymałościowo-siłowym
może odbić się z czasem niekorzystnie na zdrowiu?

Po wypiciu glukozy rozciągam się itp. i upływa prawie godzina do
zjedzenia bardziej konkretnego posiłku, więc ta glukoza niejako "ratuje
mi życie", zapobiegając katabolizmowi - organizm dostaje łatwo
przyswajalne węglowodany dla uzupełnienia zapasów glikogenu.

Pozdrawiam
Szczesiu

2. Data: 2006-03-15 12:05:24

Temat: Re: Regularne spożywanie dużych ilości glukozy
Od: "Zalek" <z...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

"Szczesiu" <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> wrote in message
> [...]
> zapobiegając katabolizmowi - organizm dostaje łatwo przyswajalne
> węglowodany dla uzupełnienia zapasów glikogenu.

nie wiem na ile to pomoze, ale kiedys ktos na grupie wrzucil pewien link:
http://www.medsport.pl/ms/ms108/108_10.htm

pzdr
slawek cyprian

3. Data: 2006-03-16 17:09:51