Reinkarnacji nie ma !

41. Data: 2016-08-31 19:40:27

Temat: Re: Reinkarnacji nie ma !
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 31 sierpnia 2016 19:33:12 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
tylko przypuszczeni do kierunków elitarnych. Zenarchia jest

> I tacy MWZWM głosują na Platformę oraz walczyli z Obrońcami Krzyża?

Nie tacy, to akurat ci po prywaciakach czyli WUML-ach (Wyższych
Uczelniach Marketingu i Leasingu). Ja mówię o sferach, które mają dojścia do
Erasmusów czy do Collegiom Invisibile opłacanego przez tego
węgierskiego żydka. O Zenarchii vel Buddokracji vel Wysokiej Azji
a nie o jakichś agnostycznych wypierdkach.

42. Data: 2016-08-31 19:41:51

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.08.2016 o 19:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> węgierskiego żydka. O Zenarchii vel Buddokracji vel Wysokiej Azji
> a nie o jakichś agnostycznych wypierdkach.

Czyli mówisz o sobie

Jeśli serce masz mężne...
Tzw wiocha w siódmym pokoleniu...
LeoTar jest szczęściarzem?