Reinkarnacji nie ma !

1. Data: 2016-08-14 07:31:48

Temat: Reinkarnacji nie ma !
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet Vassula Ryden mówi w swych orędziach a przez nią Jezus
Reinkarnacji nie ma !

fragmenty Orędzi Najświętszej Trójcy : ,,Prawdziwe Życie w Bogu" -
Vassula Ryden (1985-2003r)

19.04.92 zeszyt 59

Vassula Ryden : - Dzięki jednemu Błogosławieństwu Twych Ust podnoszą się
miasta, zrujnowane ołtarze zostają odbudowane jednym Twoim spojrzeniem.
Umarli powracają do życia dzięki jednemu Twojemu tchnieniu, aby
wychwalać Twoje Święte Imię. Wszyscy ci, których okryłeś Twą świetlistą
rosą, zawarli z Tobą pokój, ale usta niegodziwców wszystko niszczą.
Umarli nie wychwalają Ciebie, to żywi uwielbiają Cię dniem i nocą.

JEZUS CHRYSTUS : -Dobrze powiedziałaś, córko, nagroda zwycięstwa jest z
wami wszystkimi. Podwajaj swe modlitwy, ofiary i posty. Traktuj surowo
naturalne pragnienia twego ciała, traktuj surowo swoje ciało i nie
pozwalaj mu na zaspokajanie jego pragnień. Zmuś swoje ciało do
posłuszeństwa tobie. Trwaj na nieustannej modlitwie przede Mną, a na
każdej drodze, którą idziesz, pamiętaj o Mnie. Jestem twoim Bogiem. Módl
się za twych braci i siostry, którzy idą za fałszywą religią, fałszywym
obrazem Mnie Samego. Demon zstąpił wściekły na twoje pokolenie. O tych
sektach prorokowało Pismo. Vassulo, te fałszywe religie rozszerzyły się
w Moim Kościele jak rak w ciele. Te sekty są rakiem Mojego Ciała. Mogą
one dowodzić, że prawdziwa mądrość znajduje się w nich, lecz to szatan
próbuje zwieść w miarę możliwości wszystkich ludzi, nawet wybranych.
Uparta odmowa nawrócenia się doprowadziła świat do błędu. Twoje
pokolenie poznało Mnie, ale odmówiło uznania Mnie. W swych zaciemnionych
umysłach wolało pójść za doktrynami szatana. Ofiarowałem Mój Pokój, lecz
świat odrzucił Mój Pokój. Zamiast tego zamienił Moją Chwałę na Kłamstwo.
Zamienił Moją Stałą Ofiarę na ohydę spustoszenia:

ducha buntu

danego przez Buntownika. Świat zamienił Moją Boskość na bezwartościową
imitację: śmiertelnego człowieka. Porzucił on Prawdę Bożą dla kłamstwa.
Powiedziano jednak, że przy końcu czasów szatan zacznie działać i że
pojawią się wszelkie rodzaje cudów i wielka liczba mylących zjawisk,
znaków i cudowności, i wszelkiego zła mogącego zmylić tych, którzy
skazują się na zniszczenie, bo nie chcieli pochwycić Miłości Prawdy,
która mogła ich ocalić. Oto przyczyna, dla której wysyłam moc, aby ich
wprowadzić w błąd i doprowadzić do uwierzenia w to, co błędne. Wszystko
po to, aby potępić wszystkich, którzy odmówili uwierzenia prawdzie i
którzy zamiast niej wybrali niegodziwość.

Moc Buntownika jest taka, iż obecnie bez żadnej obawy ukazał się wam
otwarcie. To ten, o którym mówił prorok Ezechiel; ten, który napełniony
jest pychą; ten, który uważa się za Boga; ten, który przedrzeźnia
Prawdę, który uważa się za równego Mi i mówi, że siedzi na Moim Tronie.
Buntownik jest w rzeczywistości Wrogiem Mego Kościoła, Antychrystem,
człowiekiem zaprzeczającym Najświętszej Trójcy. Czy nie czytałaś: "Któż
zaś jest kłamcą, jeśli nie ten, kto zaprzecza, że Jezus jest Mesjaszem?
Ten właśnie jest Antychrystem, który nie uznaje Ojca i Syna. Każdy kto
nie uznaje Syna nie ma też i Ojca, kto zaś uznaje Syna, ten ma i Ojca"?
Doktryny szatana uczą was wiary w reinkarnację, podczas gdy nie ma
reinkarnacji. Zachowują one zewnętrzny pozór pobożności, lecz odrzuciły
wewnętrzną moc: Świętego Ducha i Świętą Komunię.

Moje dziecko, szatan przebrany za anioła światłości idzie, aby zmylić
wielu i zjednoczony z Buntownikiem udzieli wielkich zaszczytów tym,
którzy go uznają, dając im wielką władzę i powierzając im ziemię w
dzierżawę. Ale zaprawdę powiadam ci, że wkrótce niebo się otworzy i Mój
Ogień zstąpi na nich i pochłonie ich.

Wierny i Prawdziwy, Ja Jestem,

Sędzia i Prawość, Ja Jestem,

Słowo Boże, Ja Jestem,

Król królów i Pan panów, Ja Jestem.

Powtarzam wam Moją Obietnicę: Naprawdę wkrótce będę z wami.

http://www.duchprawdy.com/reinkarnacjiniema.htm

2. Data: 2016-08-14 07:46:46

Temat: Re: Reinkarnacji nie ma !
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.08.2016 o 07:31, pinokio pisze:
> Uparta odmowa nawrócenia się doprowadziła świat do błędu. Twoje
> pokolenie poznało Mnie, ale odmówiło uznania Mnie. W swych zaciemnionych
> umysłach wolało pójść za doktrynami szatana. Ofiarowałem Mój Pokój, lecz

Spodziewam się, że uderz w stół a nożyce się odezwą i zaraz Jakub
Krzewicki się odezwie

3. Data: 2016-08-14 10:52:21

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 07:46:33 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Spodziewam się, że uderz w stół a nożyce się odezwą i zaraz Jakub
> Krzewicki się odezwie

Teoretycznie nie ma co się odzywać, bo widzę, że nie ma argumentów, żeby ciebie
przekonać, kiedy spotykają się z murem Twojej ślepej łatwowierności. Jako
jednostka, jestem za dużym pedantem na polu styku intelektu i ducha, żeby wpaść
w taką jak Ty pułapkę. Skoro zaś z wyłuszczonych powodów Twoich przywiązań
do doktryny nie potrafię Ciebie przekonać, pozostaje mi jedna rzecz, tj.
skompromitować Twoje stanowisko z możliwie racjonalnego punktu widzenia. Chyba
że się jednak przekonasz, ale przy takim stopniu rozwoju tychże subiektywnych
przywiązań szansa ta jest już teraz bardzo nikła. Chodzi już tylko o to, żebyś
nie pociągnął innych w otchłań głupstw i nie zwiódł ich ze ścieżki uważności.

Jeżeli wiele systematycznie prowadzonych badań prowadzonych przez psychologów
w miejscach przeznaczonych do prowadzenia takich badań przemawia "za",
a wcześniej obserwacje metodą "przednaukową" oraz skoro istnieje wywodząca się
z tych "przednaukowych" obserwacji i co najmniej niesprzeczna z ustaleniami
tych naukowców teoria 5 nagromadzeń i 12 ogniw współzależnego powstawania,
która wyjaśnia regularnie i bez wprowadzania kolejnych anomalii mechanizmy
tych zjawisk w sposób przystępny, elegancki i zrozumiały dla intelektu
człowieka nawet o wykształceniu średnim ogólnym, a tylko jacyś channellerzy
i w dodatku ich mniejszość - twierdzą, że to nieprawda, bo ktoś to im objawił,
a nie istnieją metody weryfikacji tych objawień - to moim zdaniem sprawa jest
wygrana ewidentnie na korzyść popierających ją badaczy!

Zauważ, że materiał, który jest podawany na korzyść teorii o odrodzeniu, jest
wyciągany od ludzi, którzy są pozbawieni w sporej mierze przytomności, a więc
nie mogą kręcić ani zmyślać. Natomiast tylko i wyłącznie Twoje zaufanie
do treści przekazów, oparte na tradycji nie podpartej obserwacjami, a wręcz
niekiedy świadomie negującej obserwacje - jest powodem, że Ty nie dopuszczasz
do siebie myśli, że ogląd a raczej "osłuch" P. Vassuli jest mylny. Trochę
więcej empiryzmu i szacunku dla metody naukowej poproszę - naukowcy stosują
przynajmniej powtarzalne procedury, a P. Vassula twierdzi z góry i nawet nie
usiłuje poddać tych twierdzeń pod jakąkolwiek własną "scrutiny" czy "research",
w jakiejkolwiek ich weryfikacji idąc chyba wyłącznie za głosem własnych nerek
;), ewentualnie jak ty, tylko za tradycją opartą na wpojonym subiektywnym
przekonaniu.

Czyli tutaj mamy wyraźnie zarysowaną kontrowersję pt. analogia kontra anomalia.
Obiektywizm (gdzie coś się obserwuje na przedmiocie unieruchomionym
w warunkach laboratoryjnych) vs. subiektywizm (gdzie coś się głosi i naguje
obserwacje). Ja jako "wzrokowiec" i empiryk - opowiadam się przy tej pierwszej.

4. Data: 2016-08-14 11:03:36

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]
>jest
>wygrana ewidentnie na korzyść popierających ją badaczy!

Nie istnieją żadne, naukowe, racjonalne, rzetelnie naukowo przeprowadzone
doświadczenia pozwalające poprzeć twoje tezy.

5. Data: 2016-08-14 11:04:07

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.08.2016 o 10:52, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> przynajmniej powtarzalne procedury, a P. Vassula twierdzi z góry i nawet nie

Ja wierzę pani Vassuli a nie Tobie

6. Data: 2016-08-14 11:17:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 11:04:28 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> Nie istnieją żadne, naukowe, racjonalne, rzetelnie naukowo przeprowadzone
> doświadczenia pozwalające poprzeć twoje tezy.

Może nie wg standardów popperowskich, ale to co jest na ich korzyść prezentuje
się znacznie lepiej niż przekazy z niewiadomego źródła p. Vassuli.

7. Data: 2016-08-14 11:22:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 11:03:53 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Ja wierzę pani Vassuli a nie Tobie

I znowu jesteś zafiksowany na paradygmat wierzenia "komu".
To jest paradygmat antyempiryczny jak wszystkie personalistyczne.
Wierzy się "czemu", a nie komu - czyli osądza się metody z punktu widzenia
ich zalet merytorycznych, a nie ich źródła.

8. Data: 2016-08-14 11:22:48

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.08.2016 o 11:17, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Może nie wg standardów popperowskich, ale to co jest na ich korzyść prezentuje
> się znacznie lepiej niż przekazy z niewiadomego źródła p. Vassuli.

Źródło Vassuli jest o wiele bardziej wiarygodne niż twoje wymiociny

9. Data: 2016-08-14 11:23:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.08.2016 o 11:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> Wierzy się "czemu", a nie komu - czyli osądza się metody z punktu widzenia
> ich zalet merytorycznych, a nie ich źródła.
Wierzy się Komu - Jezusowi

10. Data: 2016-08-14 11:48:24

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]
oglegroups.com...

>Może nie wg standardów popperowskich, ale to co jest na ich korzyść

od razu przyjmijmy, ze na świat to świat dysku buhahahahahahahahahah

Jeśli serce masz mężne...
Tzw wiocha w siódmym pokoleniu...
LeoTar jest szczęściarzem?
Ślub