Reinkarnacji nie ma !

11. Data: 2016-08-14 12:09:16

Temat: Re: Reinkarnacji nie ma !
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 11:22:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Źródło Vassuli jest o wiele bardziej wiarygodne niż twoje wymiociny

Żródło Vassuli nie jest wiarygodne, ponieważ ona tylko sama je widziała czy
słyszała. Jest to tulpa wytworzona przez nią pod wpływem wizualizacji takiej
a nie innej tradycji i nic nie mówi poza tym, co już by wcześniej nie zostało
wpojone jej w postaci tej tradycji. Co najwyżej daje jakieś komentarze
i prognozy w sprawach aktualnych i dalszego ich rozwoju, ale ta innowacja
nie przekracza możliwości ludzkich i często się zdarzą nawet jakieś pozytywne
trafienia, ale jak dotąd żadne z takich objawień nie sprawdziło się w 100%,
zawsze były jakieś odchyłki.

12. Data: 2016-08-14 12:10:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.08.2016 o 12:09, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> a nie innej tradycji i nic nie mówi poza tym, co już by wcześniej nie zostało

A co gdy się okaże że to źródło to Bóg?

13. Data: 2016-08-14 12:16:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 12:10:19 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> A co gdy się okaże że to źródło to Bóg?

A jest metoda racjonalna i nie odwołująca się do innych tak zwanych objawień,
żeby to rozróżnić? Nie ma - więc czemu wyskakujesz z taką hipotezą?

Więcej Boga jest w propozycjach Euklidesa.

14. Data: 2016-08-14 12:24:27

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.08.2016 o 12:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
> A jest metoda racjonalna i nie odwołująca się do innych tak zwanych objawień,
> żeby to rozróżnić? Nie ma - więc czemu wyskakujesz z taką hipotezą?
>
> Więcej Boga jest w propozycjach Euklidesa.

Możesz szczekać przeciw Bogu ale już niedługo, według Twojego snu Obama
umrze w 2021 roku, uważaj by to nie była data śmierci Twojej ani innych
szyderców gdy przyjdzie ponownie.

15. Data: 2016-08-14 12:39:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 12:24:13 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Możesz szczekać przeciw Bogu ale już niedługo, według Twojego snu Obama
> umrze w 2021 roku, uważaj by to nie była data śmierci Twojej ani innych
> szyderców gdy przyjdzie ponownie.

Nie szczekam przeciwko Bogu tylko przeciw takim oszustom jak Ty.
Jeżeli chodzi o sen, to na dwoje babka - może się sprawdzić albo i nie.
A co do 2021 roku to można się spodziewać, że przyjdą ponownie, ale demony
i wojna, jeśli do tego czasu w Europie nie odnowi się rytuału wiążących
je mandali. Bardzo silny egzorcyzm, ale może uderzać rykoszetem "w duchy
formujące chrześcijaństwo" i je poważnie osłabiać nie z intencji tych, którzy
go wykonywali, ale po prostu dlatego, że taki mianowicie jest jego mechanizm:
wypala jak bomba atomowa większość znaczących treści duchowych - nie tylko
demonicznych, z nie najprzyjemniejszymi skutkami ubocznymi, o czym już zresztą
w innym poście pisałem. Majstrowanie przy tych potężnych polach ochronnych
to moim zdaniem samobójstwo narodów.

16. Data: 2016-08-14 15:34:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.08.2016 o 12:39, Jakub A. Krzewicki pisze:
> je mandali. Bardzo silny egzorcyzm, ale może uderzać rykoszetem "w duchy
> formujące chrześcijaństwo" i je poważnie osłabiać nie z intencji tych, którzy

"Bardzo silny egzorcyzm" sam z siebie działający czy mocą diabła?

17. Data: 2016-08-14 17:57:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 15:34:17 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> "Bardzo silny egzorcyzm" sam z siebie działający czy mocą diabła?

Mocą ukrytej linii przekazu, która według tybetańskich pism chroni świat
przed diabłem. Ta legenda jest już zresztą na tyle znana, że przeniknęła jako
motyw do literatury popularnej i filmu. Bardzo ceni ją francuska Nouvelle Droit.

Na naukach tybetańskich o cyklach czasu znasz się zresztą jak kura na pieprzu.
I tak tylko tyle powiedziałem, żeby uchronić Europkę przed najgorszym, co może ją
spotkać. Również z powodu, że nie jest to egzorcyzm idealny, że od czasu
do czasu bywał również przełamywany. Tym niemniej nie ma środka, który by
działał gwałtowniej w zapewnieniu światowego pokoju.

"Przypuśćmy, że zostałeś ugodzony zatrutą strzałą i lekarz zaproponował, że ci ją
wyjmie. Czy najpierw żądałby, byś odpowiedział na pytania: Kto strzelał?
Z jakiego plemienia pochodzi strzelający? Jaki był jego motyw? Z czego zrobił
strzałę? Jeśli tak by było, to umarłbyś, zanim strzała zostałaby wyjęta."

18. Data: 2016-08-14 18:01:37

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.08.2016 o 17:57, Jakub A. Krzewicki pisze:
> do czasu bywał również przełamywany. Tym niemniej nie ma środka, który by
> działał gwałtowniej w zapewnieniu światowego pokoju.

Jest, Jan Paweł II oddał w Rosję Niepokalanemu Sercu Maryi w 1984 roku.
Obecnie w Polsce przydała by się intronizacja Jezusa.

19. Data: 2016-08-14 18:13:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 sierpnia 2016 18:01:23 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Jest, Jan Paweł II oddał w Rosję Niepokalanemu Sercu Maryi w 1984 roku.
> Obecnie w Polsce przydała by się intronizacja Jezusa.

Wiesz, jak zapóźniona technicznie i intelektualnie była Europa jak była
pod panowaniem "duchów formujących" Kościoła rzymskiego? Największe wynalazki
techniczne powstawały wtedy w Chinach pod dynastiami Tangów i Sungów.
W sumie nie miałbym nic przeciwko temu, taki układ jest poniekąd korzystny
dla Chin i buddyzmu, ale czy ci nie szkoda kolejnych kilkuset lat regresu
techniczno-intelektualnego zamiast Złotej Ery imperialnej na Zachodzie?
Jesteś widocznie większym patriotą Wysokiej Azji niż ja, skoro nie chcesz
nic więcej robić dla tubylców i podnosić ich do standardu Państw Centralnych.

20. Data: 2016-08-14 18:31:05

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.08.2016 o 18:13, Jakub A. Krzewicki pisze:
> dla Chin i buddyzmu, ale czy ci nie szkoda kolejnych kilkuset lat regresu
> techniczno-intelektualnego zamiast Złotej Ery imperialnej na Zachodzie?

Obecnie to postęp naukowo -techniczny staje się problemem a nie żaden
regres. Jesteśmy u progu wczepiania RFID, następuje wirtualizacja, gdy
ludzie zamiast rozmawiać ze sobą, rozmawiają przez internet.

Jeśli serce masz mężne...
Tzw wiocha w siódmym pokoleniu...
LeoTar jest szczęściarzem?
Ślub