Rejtingi pizdingi.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 16 Jan 2016 15:18:55 -0800 (PST)
Subject: Rejtingi pizdingi.
From: Rewolucja <s...@g...com>

Cały czas mam radio włączone i spece się wypowiadają i to jest logiczne, że tak
zaregowali, bo nieobliczalny prezes w polsce non stop łamie prawo, jeśli był w stanie
trybunał zablokować to i może ogłosić że pożyczek nie będzie spłacał.
No ktoś tak nieobliczalny nie ma wiarygodności i wam wasze szczeki nie pomogą,
szczekaczki pisowskie. Ich też nie zaszczekacie kłamstwami że media nie straciły
niezależności, trybunał ok, banki sobie poradzą itd.
Rzeczywistości nie da się zaszczekać, dlatego cwanictwo to nie jest inteligencja, bo
cwaniactwo bokiem wychodzi. Tak kłamaliście z Trybunałem, tak zaprzeczaliście, a oni
reagują na fakty a nie na wasze szczekaczki i rzeczywistość wam pokazuje że są
konsekwencje zachowań i jelitami możesz pluć, nie zaszczekasz.