Rejtingi pizdingi.

1. Data: 2016-01-16 23:52:25

Temat: Rejtingi pizdingi.
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Na przykład w Polsce, w zależności od agencji ratingowej, o­rien­ta­cyj­na opłata za
rating emisji papierów dłużnych emitowanych przez jednostki samorządu terytorialnego
wynosi od: 30 000 do 135 000 euro
http://www.wsz-pou.edu.pl/magazyn/?strona=mag_radoms
ka74&nr=74&p=

Może Antek pokazał faka ludkom i tyle:)
Po chuj płacić frajerom za dobre opinie.

2. Data: 2016-01-16 23:57:03

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Napewno chodzą na smyczy Merkel i żydów z izraela bo ogłosili fakty a prezes tupie,
by pluć a tych co nie po mysli prezesa i gówno z Ormo ruszyło. Nie zapluj się
pisowski gnoju.

3. Data: 2016-01-17 00:18:55

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cały czas mam radio włączone i spece się wypowiadają i to jest logiczne, że tak
zaregowali, bo nieobliczalny prezes w polsce non stop łamie prawo, jeśli był w stanie
trybunał zablokować to i może ogłosić że pożyczek nie będzie spłacał.
No ktoś tak nieobliczalny nie ma wiarygodności i wam wasze szczeki nie pomogą,
szczekaczki pisowskie. Ich też nie zaszczekacie kłamstwami że media nie straciły
niezależności, trybunał ok, banki sobie poradzą itd.
Rzeczywistości nie da się zaszczekać, dlatego cwanictwo to nie jest inteligencja, bo
cwaniactwo bokiem wychodzi. Tak kłamaliście z Trybunałem, tak zaprzeczaliście, a oni
reagują na fakty a nie na wasze szczekaczki i rzeczywistość wam pokazuje że są
konsekwencje zachowań i jelitami możesz pluć, nie zaszczekasz.

4. Data: 2016-01-31 20:00:47

Temat: Re: Rejtingi pizdingi.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b...@g...com ...

> [...]
ka74&nr=74&p=

> Może Antek pokazał faka ludkom i tyle:)
> Po chuj płacić frajerom za dobre opinie.

A nie dałby się tego zrobić w jakis mniej kosztowny sposób.
Bo ja rozumiem, ze mozna powiedziec won i przestaćsię przejmować, tyle ze
taka negatywna ocena kosztuje realne złotówki np. w kosztach obsługi
zadłuzenia...

Sensacja - temat nie o polityce !!!
FSB
Anonymous (aktywiści internetowi) i KOD