Sensacja - temat nie o polityce !!!

1. Data: 2016-01-16 20:00:39

Temat: Sensacja - temat nie o polityce !!!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... o psychologii też nie ;)

Z kapelką zagraliśmy pierwszy nasz koncert. Na razie jesteśmy za ciency
na własny repertuar, więc gramy cudzesy. Za wszelkie niedoróby, błędy i
zaniechania z góry przepraszam - trema też swoje robi.

https://www.youtube.com/watch?v=I6rLV1wk4qk
https://www.youtube.com/watch?v=Garobdd1oqU

Ja robię za batmana ;)

Dębska

2. Data: 2016-01-16 20:22:35

Temat: Re: Sensacja - temat nie o polityce !!!
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> własny repertuar, więc gramy cudzesy. Za wszelkie niedoróby, błędy i
> zaniechania z góry przepraszam - trema też swoje robi.

Like! :-)

--

Chiron

3. Data: 2016-01-16 20:29:47

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Saturday, January 16, 2016 at 8:22:36 PM UTC+1, Chiron wrote:
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Like! :-)

Ja tez! Swietny wybor tych piosnek i niezle
wykonanie. Chetnie bym sie piwa napil przy
takiej muzie, gdybyscie grali w pubie gdzies
niedaleko :)

--
Smart questions to stupid answers

4. Data: 2016-01-16 20:33:52

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 stycznia 2016 20:00:36 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski napisał:
> [...]
> na własny repertuar, więc gramy cudzesy. Za wszelkie niedoróby, błędy i
> zaniechania z góry przepraszam - trema też swoje robi.

Powiem tak: w małym/niskim pomieszczeniu trza uważać z nagłośnieniem sekcji
rytmicznej, bo ad hoc bardzo trudno to wyważyć, więc warto porobić próby mikrofonowe
przed. szkoda, żeby zagłuszali gitarzystę i solistkę (oboje świetni).
Generalnie - dla mnie BOMBA :-)

PS. Gdzie gracie? - bo w Wawie miałabym dla Was jedną fajną skrzypaczkę...
:-)

5. Data: 2016-01-16 20:38:25

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 stycznia 2016 20:00:36 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski napisał:
> ... o psychologii też nie ;)
>
> (...)

Przy okazji - może będziesz miał kiedyś okazję obejrzenia tego filmu
krótkometrażowego:
https://vimeo.com/133492027
Info o filmie (polecam też spis nagród po prawej):
http://lancuchypokarmowe.filmg85.com/
Owa ww. młoda dobrze zapowiadająca się skrzypaczka jest autorką tytułu i muzyki :-)

6. Data: 2016-01-16 21:39:22

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

On Saturday, January 16, 2016 at 8:22:36 PM UTC+1, Chiron wrote:
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

>Ja tez! Swietny wybor tych piosnek i niezle
>wykonanie.

Co oceniasz wysoko, a co do poprawy?

7. Data: 2016-01-16 21:54:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2016 o 20:00, Przemysław Dębski pisze:
> [...]
> na własny repertuar, więc gramy cudzesy. Za wszelkie niedoróby, błędy i
> zaniechania z góry przepraszam - trema też swoje robi.

Fajnie się bawicie.

> Ja robię za batmana ;)

A trenejro też tam jest?

Ewa

8. Data: 2016-01-16 21:56:37

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-16 o 20:33, XL pisze:

> [...]
przed. szkoda, żeby zagłuszali gitarzystę i solistkę (oboje świetni).

Ustawiliśmy się, najlepiej jak się dało. Problemem było to, że nie można
było wokalu dać głośniej, bo się mikrofon sprzęgał, a perkusję ciężko
sciszyć. W ogóle to był szalony dzień, przyjechaliśmy wcześniej
poustawiać wszystko, potem mieliśmy jechać na naszą salę prób ograć
wszystko jeszcze raz. Gdy ustawiliśmy wsio że na sali słychać było w
miarę ok, okazało się, że my wogóle wokalu nie słyszymy, dwóch z nas
pojechało po odsłuchy, spadł śnieg i ich zasypało - i z próby nici :)

> Generalnie - dla mnie BOMBA :-)

Fajnie, że się podoba - dzięki.

> PS. Gdzie gracie? - bo w Wawie miałabym dla Was jedną fajną skrzypaczkę...
> :-)

Generalnie wszyscy mieszkamy w Pruszkowie, Warszawa to taka mieścina pod
Pruszkowem ;) Na razie mamy umówionego klawiszowca, zobaczymy czy do nas
dołączy. Skrzypiec na razie nie potrzebujemy. Zresztą, jak ktoś gra na
skrzypcach to znaczy, że naprawdę ma słuch - a to by było dla nas bardzo
stresujące :)) A na poważnie, jak już się wyjaimy z czymś swoim -
pójdziemy w jakimś konkretnym kierunku, wtedy nie wykluczone, że
skrzypce były by pożądane, będę miał na uwadze - dzięki za propozycję.

Dębska

9. Data: 2016-01-16 21:57:04

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-16 o 20:22, Chiron pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Like! :-)

Podziękował :)

Dębska

10. Data: 2016-01-16 22:05:33

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-16 o 20:29, b...@g...com pisze:

> Ja tez! Swietny wybor tych piosnek i niezle
> wykonanie. Chetnie bym sie piwa napil przy
> takiej muzie, gdybyscie grali w pubie gdzies
> niedaleko :)

No właśnie jesteśmy na etapie myślenia co dalej. Ja jestem przeciwnikiem
knajpowego grania. Nie dla tego, że mam coś przeciw bywalcom knajp. Po
prostu wolał bym grać dla ludzi którzy przychodzą posłuchać muzyki
zamiast umilać picie piwa osobom, które do knajpy przyszły w zupełnie
innym celu. Zaczepić się jako support nawet przed jakimś bardzo mało
znanym zespołem i przy bardzo małej publiczności, to wg. mnie lepsza
opcja niż granie w knajpie. Ale to jeszcze daleka przyszłość.

Cieszę się, że się podobało.

Dębska

FSB
Anonymous (aktywiści internetowi) i KOD