Anonymous (aktywiści internetowi) i KOD

1. Data: 2016-01-16 13:01:57

Temat: Anonymous (aktywiści internetowi) i KOD
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ruszamy przeciwko inwigilacji internetu przez Pis

http://strajk.eu/w-obronie-twojej-wolnosci-beda-kole
jne-protesty-kod/

2. Data: 2016-01-16 15:05:45

Temat: Re: Anonymous (aktywiści internetowi) i KOD
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Ruszamy przeciwko inwigilacji internetu przez Pis
>
> http://strajk.eu/w-obronie-twojej-wolnosci-beda-kole
jne-protesty-kod/

Rok 2012, naczelny CBA mianowany przez Tuseka
http://gfx.radiozet.pl/var/radiozetv3/storage/images
/media/images/faktura/693047-1-pol-PL/Faktura.png

Rok 2015
Komendant Główny Policji potwierdza: Za rządów PO "podsłuchiwano dziennikarzy"
http://niezalezna.pl/74917-komendant-glowny-policji-
potwierdza-za-rzadow-po-podsluchiwano-dziennikarzy

Jak mało wiarygodne, se wejdź na GWno.

Rok 2014,2015 masowe wyłudzanie od internautów
750zł za rzekome ściąganie filmów czy mp3
http://technowinki.onet.pl/biznes-i-finanse/tysiace-
polskich-internautow-z-wezwaniami-do-zaplaty-za-rzek
ome-pobieranie/cgf0g

etc.

A se idź na ten KOD i se protestuj.

3. Data: 2016-01-16 21:59:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> [...]

http://technowinki.onet.pl/biznes-i-finanse/tysiace-
polskich-internautow-z-wezwaniami-do-zaplaty-za-rzek

Tu już nie chodzi o acta z którego się wycofano, tu już walczymy z państwem
policyjnym, mam nadzieje że teraz się zagotuje i wreszcie takie gnoje jak ty
antypolskie tym razem od liny się nie wymigają.

4. Data: 2016-01-16 22:41:21

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Tu już nie chodzi o acta z którego się wycofano, tu już walczymy z państwem
policyjnym, mam nadzieje że teraz się zagotuje i wreszcie takie gnoje jak ty
antypolskie tym razem od liny się nie wymigają.

Mało prawdopodobne. Jak mówił Kolonko
ruch musi powstać od dołu, a nie być sterowanym od
góry. Patrz wychodzący Kijowski z gabinetu Petru.

Ludzie wam nie wierzą.

5. Data: 2016-01-16 22:48:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

Mało prawdopodobne. Jak mówił Kolonko
ruch musi powstać od dołu, a nie być sterowanym od
góry. Patrz wychodzący Kijowski z gabinetu Petru.

Masz protest w internecie zobacz ile tysięcy podpisało internautów i wychodzą na
ulice, bo ustawę wczoraj inwigilacji przegłosowano.
A propaganda reżimu z sprzedawczykami jak Kolonko, co za jeden obciąg napiszą co
chce reżim, to jest dla takich jak ty tępych wsioków. Po co mi tu wogóle te kłamstwa
reżimu wrzucasz, ty żadnego poczucia już obrzydliwości nie masz?

6. Data: 2016-01-16 23:07:54

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Masz protest w internecie zobacz ile tysięcy podpisało internautów i wychodzą na
ulice, bo ustawę wczoraj inwigilacji przegłosowano.

Text ustawy proszę. Naczy te nieszczęśliwe źródło.

7. Data: 2016-01-16 23:10:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:

> Masz protest w internecie zobacz ile tysięcy podpisało internautów i wychodzą na
ulice, bo ustawę wczoraj inwigilacji przegłosowano.

Text ustawy proszę. Naczy te nieszczęśliwe źródło.

Już kilkanscie wątków o tym tu jest i protest do podpisania też wklejony, ludzie nie
wychodzą na ulice bo im się tak chce.

8. Data: 2016-01-16 23:13:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sejm RP: Władza pragnie prześwietlić nasze życie i nasze komputery.

PODPISZ PETYCJĘ

Dlaczego ta sprawa jest istotna
To zdrada wobec milionów internautów.

Już czwarty raz kolejna władza próbuje wziąć internet pod kontrolę w środku zimy. Tak
było w 2010 r., tak było 2011 roku z RSUiN, tak było w 2012 r. z ACTA...

PiS i jego sojusznicy chcą, żeby policja i inne służby mogły śledzić wszystko, co
robimy w internecie. Chcą, żeby każdy policjant lub agent służb w każdej chwili mógł
wejść na nasze konto albo spenetrować wnętrze naszego komputera, tabletu lub
smartfona. Chcą wiedzieć, na jakie strony wchodzimy i co ściągamy. Bez ograniczeń.

Według nowego prawa policjant lub agent służb nie będzie potrzebował zgody
prokuratury ani sądu, żeby zbadać nasze działania w internecie. Na życzenie będzie
mógł uzyskać "informacje o zakresie każdorazowego korzystania z usługi świadczonej
drogą elektroniczną". Te słowa znaczą, że policjanta ograniczać będzie tylko jego
widzimisię. Operator internetowy będzie musiał przekazać mu dane na żądanie - i
będzie musiał zrobić to na własny koszt.

Według ekspertów szersza interpretacja nowej ustawy może pozwolić władzy na
instalowanie legalnych trojanów na naszych twardych dyskach!

To zamach na wolność i zdrada wobec milionów internautów. Także tych, których
poparcie i zaangażowanie pomogło kolejnej partii rządzącej dojść do władzy. Teraz ta
partia chce pogwałcić ich prywatność, prześwietlić ich moralność i poglądy. Chce
wiedzieć, co kto o niej pisze i do kogo. Innymi słowy: chce, byśmy przestali ze sobą
rozmawiać na tematy inne niż pogoda!

https://secure.avaaz.org/pl/petition/Sejm_RP_Wladza_
pragnie_przeswietlic_nasze_zycie_i_nasze_komputery/?
njexbkb

9. Data: 2016-01-17 21:50:45

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 stycznia 2016 23:13:37 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> Sejm RP: Władza pragnie prześwietlić nasze życie i nasze komputery.
>

> PODPISZ PETYCJĘ

Nie text petycji tylko
Text ustawy proszę.

text petycji łosu nie jest textem ustawy.

Źródło proszę, ustawy tam gdzie są niepokojące
paragrafy które nie podobają się internautom
i na podstawie których internauci mają być inwigilowani.

Pojął?

10. Data: 2016-01-18 04:45:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
> [...]

paragrafy które nie podobają się internautom
i na podstawie których internauci mają być inwigilowani.

Wpisz w google inwigilacyjna ustawa Pisu o policji, to ci oczy wyjdą na wierzch, bo
nawet tajemnicę lekarką znoszą, tylko tajemnica spowiedzi zostaje. Pisowiec biedzie
nawet wiedział na co chorujesz it...itd..itd

KGB- Novosti w W-wie S .Michalkiewicz.
KGB- Novosti w W-wie S .Michalkiewicz.
Rydzyk czyli radio Moskwa
Artykuł sprzed 10 lat