FSB

1. Data: 2016-01-16 13:05:39

Temat: FSB
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

PIS LOKUJE JAWNYCH ZWOLENNIKÓW PUTINA NA NAJWYŻSZYCH STANOWISKACH W TVP

Czy nowy szef TVP Kultura, Mateusz Matyszkowicz jest lobbystą Putina? Czy rosyjska
agentura zawłaszcza przestrzeń medialną w Polsce?

W Prawie i Sprawiedliwości działa rosyjska agentura?
Po podpisaniu przez Orlen niekorzystnego dla Polski kontraktu z rosyjskim koncernem
naftowym Rosnieft, publiczność otrzymuje kolejny sygnał, iż Jarosław Kaczyński
popiera i promuje środowiska polityczne jawnie wspierające interesy Putina. Kanałem
TVP Kultura będzie zarządzała osoba, która pobierała pieniądze za pracę dla
instytucji otwarcie popierającej politykę Putina wobec Ukrainy.

Polskie służby kontrwywiadowcze powinny sprawdzić Wydawnictwo Fronda pod kątem jego
finansowania. Skąd instytucja ta czerpie pieniądze na utrzymanie dwóch kwartalników
ideologicznych, promujących idee dezintegracji Unii Europejskiej i w ostateczności -
wyjścia Polski z jej struktur? Czy płatnikiem jest rosyjskie GRU? Czy być może jakaś
fundacja Kobylańskiego, oskarżanego o współpracę z nazistami podczas II Wojny
Światowej? Mózgiem redakcyjnej działalności Wydawnictwa Fronda był Matyszkowicz.

http://pl.blastingnews.com/felietony/2016/01/pis-lok
uje-jawnych-zwolennikow-putina-na-najwyzszych-stanow
iskach-w-tvp-00725945.html

2. Data: 2016-01-16 15:11:54

Temat: Re: FSB
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Albo manipulujesz, albo jesteś głąb.

PKN Orlen przedłuża długoterminowy kontrakt z firmą Rosneft Oil Company na kolejne 3
lata.
http://nafta.wnp.pl/pkn-orlen-podpisal-kontrakt-za-2
6-mld-zl-z-rosja-dlaczego,265319_1_0_0.html

Ważne, że starasz bardzo. Plus dla ciebie za chęci
niestety wyszło jak zwykle, kulą w płot.

3. Data: 2016-01-16 22:03:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
[...]

W twoim ryju co obciąga za jeden grosz ( gospodarka siada), by wypisywać tylko
kłamstwa.

4. Data: 2016-01-16 22:51:40

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jak wszystko jest kłamstwem, skąd czerpiesz prawdę?

5. Data: 2016-01-16 22:57:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
Jak wszystko jest kłamstwem, skąd czerpiesz prawdę?

Już o tym pisałem ze tacy jak ty prawdy od fałszu nie potrafią odróżnić, trzeba było
do szkoły chodzic, to byś krytycznego myslenia się nauczył i propagandę kłamstw
odróżnił od faktów, dlatego na pis głosują ciemniacy i do takich propaganda reżimu
jest skierowana, że czarne jest białe. Bo ciemnotą się manipuluje, a ciemota wyje
podpuszczona jak oddziały Ormo podpuszczane prze komunistów.....i już masz dziwnym
trafem podobieństwo pisu z komuną,.

6. Data: 2016-01-16 23:22:44

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Już o tym pisałem ze tacy jak ty prawdy od fałszu nie potrafią odróżnić

Pięknie się wijesz:)

Rosnieft podpisał umowę z PKN Orlenem na mniej korzystnych warunkach, niż w 2013
roku,

http://biznesalert.pl/kontrakt-pkn-orlen-rosnieft-za
powiada-trzy-lata-taniej-ropy-dla-polski/

Oczywiście w 20013 od 50 lat rządził zły Kaczor:)

7. Data: 2016-01-16 23:32:16

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

http://biznesalert.pl/kontrakt-pkn-orlen-rosnieft-za
powiada-trzy-lata-taniej-ropy-dla-polski/

Oczywiście w 20013 od 50 lat rządził zły Kaczor:)

Polska podpisała niekorzystną umową i nie interesuje mnie propaganda kłamstw,
spierdalaj do buraków, bo dla ciebie internet protestuje bez celu, gospodarka nie
usiadła wbrew faktom, podpisali cudowną umową wbrew faktom, idź burakom sobie wmawiaj
że gruszki na wierzbie rosną, bo reżim ci każe przekazywać dobre nowiny z pisowskich
ston zatrudnionych SBków dla ciemnoty

8. Data: 2016-01-16 23:38:24

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Rewolucja napisał:

> Polska podpisała niekorzystną umową

Rosnieft podpisał umowę z PKN Orlenem na mniej korzystnych warunkach, niż w 2013
roku,

To jaka byłaby korzystna:) Z wyższą ceną?

I tak wiem, że rżniesz głupa, ale temat ciągnę:)

9. Data: 2016-01-16 23:39:50

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
> [...]

roku,

To jaka byłaby korzystna:) Z wyższą ceną?

I tak wiem, że rżniesz głupa, ale temat ciągnę:)

Masz napisane w artykule dlaczego niekorzystna.

10. Data: 2016-01-17 21:47:51

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Rewolucja napisał:

> Masz napisane w artykule dlaczego niekorzystna.

Niekorzystna dla rosjan tłuku.

Anonymous (aktywiści internetowi) i KOD
KGB- Novosti w W-wie S .Michalkiewicz.
KGB- Novosti w W-wie S .Michalkiewicz.