Sensacja - temat nie o polityce !!!

11. Data: 2016-01-16 22:12:26

Temat: Re: Sensacja - temat nie o polityce !!!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-16 o 21:54, FEniks pisze:

> Fajnie się bawicie.

Fajna odskocznia.

> A trenejro też tam jest?

Nie ma, jakoś tak się złożyło, że w tym projekcie nie uczestniczy ;)

Dębska

12. Data: 2016-01-16 22:15:59

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 stycznia 2016 21:56:34 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski napisał:
> [...]
rytmicznej, bo ad hoc bardzo trudno to wyważyć, więc warto porobić próby mikrofonowe
przed. szkoda, żeby zagłuszali gitarzystę i solistkę (oboje świetni).

> Ustawiliśmy się, najlepiej jak się dało. Problemem było to, że nie można
> było wokalu dać głośniej, bo się mikrofon sprzęgał, a perkusję ciężko
> sciszyć.

Są na to sposoby - np ekran z przezroczystego poliwęglanu. Tyle że jego zastosowanie
w kapeli żtp kameralnej raczej jest trudne - ze względów oczywistych (estteyka,
wizerunek całości). U mojej córki w orkiestrze liczącej blisko 40 osób to jakoś
uchodzi, po prostu sekcja rytmiczna siedzi w cieniu i wtedy bariera spełnia swą rolę
nie optycznie nie psując monolitu :-)

> W ogóle to był szalony dzień, przyjechaliśmy wcześniej
> poustawiać wszystko, potem mieliśmy jechać na naszą salę prób ograć
> wszystko jeszcze raz. Gdy ustawiliśmy wsio że na sali słychać było w
> miarę ok, okazało się, że my wogóle wokalu nie słyszymy, dwóch z nas
> pojechało po odsłuchy, spadł śnieg i ich zasypało - i z próby nici :)

Parę takich przygód i się wprawicie w działaniach ratunkowych, spoko :-)

> Fajnie, że się podoba - dzięki.

Bardzo mi się podoba. Ma klimat. I widac, że lubicie to. Bo TYLKO wtedy zresztą
sprawa ma klimat. A to właśnie ten klimat przyciąga słuchaczy :-)

> Generalnie wszyscy mieszkamy w Pruszkowie, Warszawa to taka mieścina pod
> Pruszkowem ;) Na razie mamy umówionego klawiszowca, zobaczymy czy do nas
> dołączy. Skrzypiec na razie nie potrzebujemy. Zresztą, jak ktoś gra na
> skrzypcach to znaczy, że naprawdę ma słuch - a to by było dla nas bardzo
> stresujące :)) A na poważnie, jak już się wyjaimy z czymś swoim -
> pójdziemy w jakimś konkretnym kierunku, wtedy nie wykluczone, że
> skrzypce były by pożądane, będę miał na uwadze - dzięki za propozycję.

Propozycja raczej "zaoczna" i na luzie - moja skrzypaczka dosyć zajęta, bo pomimo
pozamuzycznej pracy zawodowej gra sporo w orkiestrze, także w jednej kapeli (jedno i
drugie stricte da przyjemności, a co), ale Wasza kapela mi się bardziej podoba.

13. Data: 2016-01-16 23:09:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2016-01-16 o 20:29, b...@g...com pisze:

>Cieszę się, że się podobało.

Naprawdę uwierzyłeś? :-D

14. Data: 2016-01-17 07:01:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski
[...]

A gdzie ta muzyka ma jaja? Bo jesteście tacy ckliwi że poprzebierać za aniołki i
trzepać powiekami. Grzecznie to możecie merdać księdzu przed oczami fujarą, tfu, to
by było z jajem. Grzeczność jest antytwórcza.

15. Data: 2016-01-17 09:09:50

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> No właśnie jesteśmy na etapie myślenia co dalej. Ja jestem przeciwnikiem
> knajpowego grania. Nie dla tego, że mam coś przeciw bywalcom knajp. Po
> prostu wolał bym grać dla ludzi którzy przychodzą posłuchać muzyki zamiast
> umilać picie piwa osobom, które do knajpy przyszły w zupełnie innym celu.
Czy ja wiem, czy to tak jest? Po co ludzie przychodzą np do "Blue Not" w
Poznaniu? No właśnie dla zespołów, które tam występują. Ba! Nie raz trzeba
na nie wykupic dodatkowe bilety. To akurat przykład knajpy jazzowej, no ale
to własnie kontra temu, co napisałeś o umilaniu życia tym, którzy przyszli
się p oprostu nażłopać. IMO często mogą przychodzić ludzie dla dobrego
zespołu, który tam gra- i przy okazji coś wypić.

--

Chiron

16. Data: 2016-01-17 09:14:48

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> A gdzie ta muzyka ma jaja? Bo jesteście tacy ckliwi że poprzebierać za
> aniołki i trzepać powiekami. Grzecznie to możecie merdać księdzu przed
> oczami fujarą, > tfu, to by było z jajem. Grzeczność jest antytwórcza.

Co radzisz? Powinni oddawać mocz na publiczność?

--

Chiron

17. Data: 2016-01-17 09:24:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

> oczami fujarą, > tfu, to by było z jajem. Grzeczność jest antytwórcza.

Co radzisz? Powinni oddawać mocz na publiczność?

Nie o to mi chodzi, ich jakby nie było na scenie, chodzi o osobowość, wtenczas ma to
powera.

18. Data: 2016-01-17 16:52:03

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 09:14:49 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Co radzisz? Powinni oddawać mocz na publiczność?

Wieszać genitalia na krzyżu. Albo szczać - tamże. Wtedy Kulti!
:-///

19. Data: 2016-01-17 16:59:58

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 stycznia 2016 22:05:31 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> [...]
> znanym zespołem i przy bardzo małej publiczności, to wg. mnie lepsza
> opcja niż granie w knajpie. Ale to jeszcze daleka przyszłość.

Wiesz, to w epoce socjalizmu "granie do kotleta" było be. Bo wtedy wystarczyło
zapisać się do związku i oto gotowy ARTYSTA PAŃSTWOWY, który kotletować nie musia,
miał gażę od państwa i konto dewizowe, podatków nie płacąc, Artystów nie-państwowych
mając w pogardzie... Dziś życie zweryfikowało te "państwowe" uprzywilejowane tłumy i
ci "państwowi" muszą tak samo troszczyć się o chleb, jak każdy inny. Taka np Janda
musiała teatr założyć swój, trupę kompletując i na wlasny rachunek zabiegać o
widza-klienta. Nie ma się co boczyć na "kotlet", każda okazja do pokazania się
ludziom jest dobra na starcie, oczywiście nie żeby wyłącznie ten "kotlet", ale...

> Cieszę się, że się podobało.

Mnie bardzo. Do posłuchania miłe, w dobry humor wprawiające, energetyczne. Czego
więcej żądać.

20. Data: 2016-01-17 17:06:19

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 stycznia 2016 23:09:19 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> Naprawdę uwierzyłeś? :-D

O, chór... upss, chujek zza sceny się odezwał oto. No istna tragedia.
http://sciaga.pl/tekst/75922-76-funkcje_choru_w_trag
edii_antycznej_krol_edyp

FSB
Anonymous (aktywiści internetowi) i KOD