Relacja między poziomem a nudą.

61. Data: 2011-08-15 11:26:04

Temat: Re: Relacja między poziomem a nudą.
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-15 13:21, michał pisze:
> Najlepiej pożyczyć od kogoś i nie oddać.

Albo przynajmniej pożyczyć i oddać bez procentów

62. Data: 2011-08-15 11:26:24

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-15 13:19, michał pisze:
> O tym, to nawet Jadryś może wiedzieć...
> A co będzie, jak kurs franka spadnie?

A jak jeszcze wzrośnie?

63. Data: 2011-08-15 11:27:31

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-15 13:17, michał pisze:
> Tak ten artykuł rozumiem (nie będąc specem od bankowości), że kredyt
> hipoteczny indeksowany we franku, który zazwyczaj jest zaciągany na
> wiele lat (na przykład 20 lub więcej) dzięki niskiej stopie bazowej,
> jest korzystniejszy od złotówkowego, ze względu na mniejsze koszty przez
> okres całego terminu kredytu.

Jeśli korzystniejszy to minimalnie

> To prawda, że może on być okresowo (tak jak teraz) uciążliwy ale suma
> summarum po 20 latach wychodzisz na plus.

Nie sądzę.

> Oczywiście taki ruch franka, jaki obserwujemy rujnuje oczekiwanie
> kredytobiorcy. Bo co z tego, że mniej zapłaci niż za kredyt w
> złotówkach, skoro liczył na jeszcze dużo mniej. :)

Zapłaci dużo więcej.

64. Data: 2011-08-15 12:44:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
j-w-clyne-/kredyt-we-frankach-a-moze-kredyt-w-euro-

> [...]
> Oczywiście taki ruch franka, jaki obserwujemy rujnuje oczekiwanie
> kredytobiorcy. Bo co z tego, że mniej zapłaci niż za kredyt w złotówkach,

No wiec, polemizujesz ze mna czy sie zgadzasz, bo, ze duzo piszesz to widac.

65. Data: 2011-08-15 13:16:19

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-15 14:44, Ghost pisze:

> Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

j-w-clyne-/kredyt-we-frankach-a-moze-kredyt-w-euro-

> No wiec, polemizujesz ze mna czy sie zgadzasz, bo, ze duzo piszesz to
> widac.

Jak dla mnie michał doprecyzował swoją wypowiedź i jest ona jasna i
klarowna - i wymagała kilku słów, żeby taką się stała.

Natomiast z tobą to nie wiadomo czy się zgadza, czy polemizuje, bo ty
nie rozmawiasz, tylko burczysz i tak naprawdę nie wiadomo o co ci chodzi.

Do tej pory nie mam pojęcia jaki sens miałoby w tej sytuacji wykazanie,
że: "...wziac 200.000 pln w CHF wychodzi taniej niz 100.000 pln. w PLN?...".

Niemniej brzmi to intrygująco i "mądrze".
To taka fajna taktyka, która powoduje, że osoba usiłująca z tobą
rozmawiać do końca ma nadzieję, że za tymi monosylabami kryje się jakaś
inteligencja. Biednego Chirona nadzieja ta przyprawiła prawie o
szaleństwo :-)

Stalker, uczestnik ghościej "burczysji" :-)

66. Data: 2011-08-15 13:17:10

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-15 13:26, zdumiony pisze:

> A jak jeszcze wzrośnie?

I to się właśnie nazywa "gra na giełdzie" :-)

Stalker

67. Data: 2011-08-15 14:09:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

j-w-clyne-/kredyt-we-frankach-a-moze-kredyt-w-euro-

> Jak dla mnie michał doprecyzował swoją wypowiedź i jest ona jasna i
> klarowna - i wymagała kilku słów, żeby taką się stała.

Zapytalbym Ciebie, gdzie zobaczyles w jego odpowiedzi rozwiazanie dylematu
200000vs 100000, ale juz mnie zanudziles tym swoim owijaniem wszystkiego w
belkotliwa bawelne.

> Natomiast z tobą to nie wiadomo czy się zgadza, czy polemizuje, bo ty nie
> rozmawiasz, tylko burczysz i tak naprawdę nie wiadomo o co ci chodzi.

Oszczedze Ci litosciwie na przyszlosc burczenia, bo widze, ze Tobie brakuje
odwagi cywilnej - albo po prostu nie na polowanie tu przyszedles.

PLONK

68. Data: 2011-08-15 14:32:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-15 16:09, Ghost pisze:

> Zapytalbym Ciebie, gdzie zobaczyles w jego odpowiedzi rozwiazanie
> dylematu 200000vs 100000, ale juz mnie zanudziles tym swoim owijaniem
> wszystkiego w belkotliwa bawelne.

A ja trzeci raz bym zapytał co to za dziwaczny dylemat? :-)

Rozumiem, że oprócz ludzi, którzy stawiają sobie problem tak:
"Jest do wzięcia mieszkanie za 200.000, jaki jest najlepszy kredyt żeby
spłacić taką kwotę", są jeszcze np. tacy, którzy rozumują "od drugiej
strony": "Stać mnie na ratę 2.000 PLN" - czyli mogę wziąć 100.000 w PLN,
albo 200.000 PLN we frankach - to poszukam sobie mieszkania za 200.000..."

Ale nadal nie mam pojęcia dlaczego w opisywanej przez nas sytuacji
(czyli ptak naprawdę przykłądu pierwszego) miałbym porównywać DWA RÓŻNE
KREDYTY (100.000 PLN w PLN i 200.000 PLN we frankach - czyli przykład drugi)

> Oszczedze Ci litosciwie na przyszlosc burczenia, bo widze, ze Tobie
> brakuje odwagi cywilnej - albo po prostu nie na polowanie tu przyszedles.
>
> PLONK

Cieszę się, że z kolei ty miałeś na tyle cywilnej odwagi, żeby sobie
poplonkować :-D

Stalker

69. Data: 2011-08-15 18:07:44

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-12 13:21, Qrczak pisze:

> Jądryś, ale może zamiast narzekać, byś się do roboty wziął. Ster w swe
> mocne ręce chwycił. Naszą próchniejącą, dziurawą i z mocno łatanym
> żaglem łódź z kursu na rafy i łachy sprowadził. Coo?
>
> Qra, sztorm taki, że drineczek mi się wylewa

Problem w tym że Wy nie widzicie że ta łajba zmierza na rafy, Wy nie
chcecie tego widzieć. A w takim wypadku nawet najlepszy sternik nie jest
w stanie nic zrobić.

70. Data: 2011-08-15 18:07:53

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-12 12:59, Vilar pisze:

> Ależ skąd!
> Sobie bądź :-), ale... zachowuj się (po prostu).
>
> MK
>
> PS. Twoja "prawda" lekko po mnie spływa.

Dziękuję.. Nie brzmi to jednak zbyt zachęcająco.

Zarozumiałość, droga Vilar.

spojrzenie z zewnatrz
Szkoda Endriu
Petelicki zwariował
Duma z bycia Polakiem
Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?