Data: 2015-10-24 18:39:59
Temat: Resturacja
Od: glob <r...@g...com>
Pokaż wszystkie nagłówki
Krytykowaliście kiedyś restauracje i jej jedzenie, w której nie jedliście?
Jeden wlepia najniższą możliwą ocenę za niedobry sos, inny za długi czas oczekiwania
na zamówienie. Sęk w tym, że większość "krytykujących" lokal nie mieszka w
Szczecinie. Ba, pochodzą z różnych rejonów Polski. A oceny wystawiają w dniu, w
którym restauracja była zamknięta.
Kebaba ze Szczecina nie udało się zastraszyć. O wszystkim poinformowali, klienci
wiedzą, że doszło do manipulacji. Poważnej, na tle rasistowskim.
Ale w tym przypadku jedno kliknięcie znaczy wiele. Niszczy reputację firmy. Sprawia,
że w oczach klientów staje się niegodna zaufania. Niezasłużenie jest gorsza od
konkurencji. Bezmyślnie wstawiona "jedynka" może sprawić, że ktoś nie zrealizuje
zamówienia, straci fana, zarobi mniej. To przecież bardzo możliwe. Co gorsza, to
wszystko na tle rasistowskim.
http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104665,18736
262,nowa-twarz-rasizmu-w-internecie-walka-z-restaura
cjami-na-facebooku.html#TRNajCzytSST
|