Reumatyzm

1. Data: 2003-09-15 09:32:35

Temat: Reumatyzm
Od: "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje skuteczny lek na reumatyzm, bo znajoma mojej matki na to cierpi
i zainteresowana jest odpowiedzią na to pytanie.
Rozumiem, że skuteczny lek to nie taki co zatrzma degenerację w stawie, ale
taki, co odwróci proces chorobowy i zregeneruje staw.

Będę wdzięczny za odpowiedź. MP

2. Data: 2003-09-16 08:28:26

Temat: Re: Reumatyzm
Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bk40vc$fo3$1@SunSITE.icm.edu.pl tako rzecze Maciej
Panczykowski

> Rozumiem, że skuteczny lek to nie taki co zatrzma degenerację w
> stawie, ale taki, co odwróci proces chorobowy i zregeneruje staw.

Miliony reumatyków (w tym niżej podpisany) czekają na coś takiego.
Nagroda Nobla, sława i pieniądze dla wynalazcy gwarantowane.
Ale nie ma.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

obnizona temperatura
moje podniebienie !
pielęgniarskie-Warszawa
naproxen u dzieci