Rewelacja z Avonu:)

1. Data: 2002-12-18 10:32:07

Temat: Rewelacja z Avonu:)
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslalam ze predzej stane sie wietnamskim rolnikiem niz pochwale za cos
Avon:)
Ale naprawde jestem zaskoczona jakoscia ich kosmetyku - sztyftu z retinolem
prasujacego zmarszczki.
Nie wiem jak dlugo go uzywam - ale nie dluzej niz tydzien - bo na ostatnim
krakowskim spotkaniu odebralam go od Magdy:)
Uzywa, go raz, czasem dwa razy na dobe i poiwiem Wam, ze naprawde widac
efekty!
To znaczy ja mam na twarzy 6 zmarszczek - po dwie przy kazdym kaciku oka i
po jednej zmarszczce "smieszce" przy ustach.
Nie mge powiedziec, ze zniknely, ale sie splycily.
Zwlaszcza te przy ustach - nie byly dlugie (jakis cm) ale dosc glebokie.
teraz sa o wiele mniej widoczne.
Naprawde zadymisty ten sztyft tylko malo wydajny chyba:(

Kaska

1. Data: 2002-12-18 10:50:29

Temat: Re: Rewelacja z Avonu:)
Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:

[...]
> Naprawde zadymisty ten sztyft tylko malo wydajny chyba:(

A jak sie takiego sztyftu uzywa? Naklada sie tylko na zmarszczki? :)

Evik

1. Data: 2002-12-18 10:52:14

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krakowskim spotkaniu odebralam go od Magdy:)
> Uzywa, go raz, czasem dwa razy na dobe i poiwiem Wam, ze naprawde widac
Super! Cieszę się że mogłam się przczynić do spłycenia Twoich zmarszczek!
(cześciowo, zdaniem ogółu, wyimaginowanych ;))
Koleżanka z pracy też sobie go chwali.
Magda

1. Data: 2002-12-18 11:00:14

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Super! Cieszę się że mogłam się przczynić do spłycenia Twoich zmarszczek!
> (cześciowo, zdaniem ogółu, wyimaginowanych ;))
> Koleżanka z pracy też sobie go chwali.
> Magda

Naprawde taka Ci jestem dzwieczna ze chyba Ci sie oswiadcze:)
Sama przyznalas, ze mam mimiczne, teraz mam mniejsze:)

Kaska

1. Data: 2002-12-18 11:01:11

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evik" <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> A jak sie takiego sztyftu uzywa? Naklada sie tylko na zmarszczki? :)
>
> Evik

Czuje ze chcesz byc zlosliwa:) Hyhy
No tak, tylko na zmarszczki:) Ale przysiegam ze nie mam ich duzo:)))

Kaska

1. Data: 2002-12-18 11:47:29

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:

> Użytkownik "Evik" <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Czuje ze chcesz byc zlosliwa:) Hyhy

Ale tak tylko troszeczke ;))) Troche rozbawil mnie Twoj opis zmarszczek, zwlaszcza
stwierdzenie, ze naliczylas 6 :))))))))

> No tak, tylko na zmarszczki:) Ale przysiegam ze nie mam ich duzo:)))

No juz wiemy, ze masz ich tylko 6! :))))))))

A tak swoja droga to zainteresowal mnie ten sztyft. Tez jakos nie mam zaufania do
specyfikow z Avonu. Pamietam, ze zadowolona bylam kiedys z takiej emulsji z
dozownikiem
z witamina C.

Evik, troszke zlosliwy z natury ;)

1. Data: 2002-12-18 11:53:26

Od: "agnwik" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A przy uśmiechu też są widoczne,tj.np po pudrze?
aQa

1. Data: 2002-12-18 11:57:01

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnwik" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> A przy uśmiechu też są widoczne,tj.np po pudrze?
> aQa

No ja je wlasnie przy usmiechu sprawdzam. bo bez usmiechu sa juz prawie
niewidoczne.
Sa widoczne ale mniej niz byly.

A puder raczej mi sie w nich nigdy nie zbieral:)

Kaska

1. Data: 2002-12-18 11:59:22

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zaufania do
> specyfikow z Avonu. Pamietam, ze zadowolona bylam kiedys z takiej emulsji

A spod skorpiona moze jestes?:)

Ten sztyft to byla ostatnia szansa jaka postanowilam dac Avonowi. I
podzialal.
Z innych ich kosmetykow do twarzy lubie Hydroforming Night Cream - naprawde
mocno nawilza i uelastycxznie skore.
Ale zmarszczki po nim nie znikaja, a po tym sztyfcie - tak:)

Kaska

1. Data: 2002-12-18 12:02:34

Od: "agnwik" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uważam ,że AVON jest naprawde dobry,jestem konsultantką od 2 lat
i sobie Go chwale.
AqA

Balsam z drobinkami "złota" ?
AA Aqua Zen w GDAŃSKU