Rezonans a klaustrofobia

następny post »
From: " Carni" <c...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Rezonans a klaustrofobia
Date: Fri, 22 Jul 2005 22:34:41 +0000 (UTC)

Witam,

Własnie dowiedziałem się, że mam klaustrofobię. Mialem rezonans i
wytrzymałem (nie jestem pewien) kilkanaście - kilkadziesiąt sekund.
Duszności, serce waliło jak młotem, gigantyczna panika. Chyba byłem na
granicy utraty przytomności, a przynajmniej najprawdopodobniej na moment
film mi się urwał.
Facet który prowadził badanie, zasugerował, żebym zgłosił się do IPN na
Sobieskiego (Warszawa), bo tam mają podobno cyt. "otwarty system".
I tu pytanie, jak wygląda to urządzenie na Sobieskiego? Czy faktycznie mogę
mieć nadzieję, że uda się przeprowadzić tam to badanie? Co ewentualnie
mógłbym zrobić, jak przygotować się do tego badania, żeby zmniejszyć ryzyko
wystąpienia ataku paniki?
Z góry dziękuję za pomoc.