Rico xxx

1. Data: 2007-02-15 00:29:43

Temat: Rico xxx
Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sporo gazetek Rico .
http://photofile.ru/users/g_rico/

Pozdrawiam Ania Rydzyńska

2. Data: 2007-02-15 13:50:40

Temat: Re: Rico xxx
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

no gazetki sa super!!! Dzieki! A czy jest jakaś metoda (programik)
żeby je szybko ściągnąć?? Otwierać każde po jednej stronie średnio mi
się uśmiecha.
Pozdrawiam Ania

3. Data: 2007-02-15 16:11:33

Temat: Re: Rico xxx - geboty
Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl napisał(a):
> no gazetki sa super!!! Dzieki! A czy jest jakaś metoda (programik)
> żeby je szybko ściągnąć?? Otwierać każde po jednej stronie średnio mi
> się uśmiecha.
> Pozdrawiam Ania

obejrzyj sobie watek:
http://groups.google.com/group/pl.rec.robotki-reczne
/browse_thread/thread/b80862012c8879ab/cf9cce7c70c91
81b?hl=pl
jakby sie link pociol to jest pierwszy link do naszej grupy (i pierwszy
wogole) po wpisaniu w google geboty...
A potem jak juz masz geboty to sciagasz sobie np wget'a wrzucasz te
geboty do pliku i w linie komend windows wpisujesz wget -i
nazwa_pliku_z_gebotami(tylko wget musi jako plik siedziec w tym katalogu
do ktorego sciagasz)... sa do tego zapewne tez inne programy, ale ja
jestem inna (linux) wiec nie wiem co na windoze tego typu jest ;)
Z tej konkretnej strony niestety geboty na raz mozna robic tylko z
jednej podstrony albumu :( ale to i tak lepiej niz otwierac i zapisywac
kazde z osobna ;)

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)

4. Data: 2007-02-15 19:07:38

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Po dłuższych poszukiwaniach znalazlam rozwiązanie i .... nie mogę
uwierzyć, że to takie poste! Nockę mam na pewno z głowy ;)
Pozdrawiam
Ania

5. Data: 2007-02-15 19:18:00

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl napisał(a):
> Po dłuższych poszukiwaniach znalazlam rozwiązanie i ....

tzn robisz geboty do tego czy nie?
jakbys robila... to bylabym bardzo wdzieczna (i zapewne nie tylko ja ;)
) jakbys sie nimi podzielila... (gebotami znaczy)

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)

Róże z bibuły
KROCHMALENIE KOLOROWEGO KORDONKU