Robienie masła idzie pełną parą...

1. Data: 2021-12-25 20:13:53

Temat: Robienie masła idzie pełną parą...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... bo dostatecznie skowidiociałych mózgów jest już dostatecznie dużo.

,,Autorzy badań zwracają jedynie uwagę, że same szczepienia przeciwko
COVID-19 mogą nie być wystarczające w walce z pandemią. Po zaszczepieniu
się należy nadal przestrzegać zasad sanitarnych: nosić maseczki, zachować
dystans, dbać o higienę rąk. Zasady te redukują dawkę wirusów, na które
możemy być narażeni w kontaktach społecznych. Dzięki temu organizm lepiej
może sobie z nimi poradzić, tym bardziej gdy jesteśmy zaszczepieni i nasz
układ odpornościowy jest lepiej do tego przygotowany."
??????

https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
c,covid-19--skutecznosc-maseczek--jest-nowe-badanie-
-co-sie-okazalo-,artykul,60670720.html

--
,,Niewolnicy wszędzie i zawsze niewolnikami będą - daj im skrzydła u ramion,
a zamiatać pójdą ulice skrzydłami." C.K. Norwid

2. Data: 2021-12-26 13:00:23

Temat: Re: Robienie masła idzie pełną parą...
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.12.2021 o 20:13, XL pisze:

> [...]
> może sobie z nimi poradzić, tym bardziej gdy jesteśmy zaszczepieni i nasz
> układ odpornościowy jest lepiej do tego przygotowany."

I czego znowu nie zrozumiałaś?
Co konkretnie tak cię zaniepokoiło?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2021-12-26 13:45:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> I czego znowu nie zrozumiałaś?

Ja WSZYSTKO zrozumiałam, właśnie dlatego wyśmiewam.

> Co konkretnie tak cię zaniepokoiło?

Nie przesadzaj. Tylko wzbudziło politowanie - dla psB autorów i
zachwyconych odbiorców tej papki.

--
,,Niewolnicy wszędzie i zawsze niewolnikami będą - daj im skrzydła u ramion,
a zamiatać pójdą ulice skrzydłami." C.K. Norwid

Aborcjonistom na Boże Narodzenie.
NIE MA LECZENIA.
Wyszczepionym wystrzeliło. LOL
Z cyklu ,,Kowidiotyzm w natarciu."