Rolada kokosowa bez pieczenia

1. Data: 2002-05-24 17:07:15

Temat: Rolada kokosowa bez pieczenia
Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kożystajac z kolejnej chwili czasu w wymyslaniu "najpiekniejszego na
swiecie" zakonczenia mojej pracy magisterskiej wklepuje przepis dla:

wszystkich akademikowcow(ktorzy nie maja piekarnika) no i oczywiscie dla
innych fanow rolad w kazdej postaci

Rolada kokosowa

35 dag herbatnikow
10 dag wiorkow kokosowych
20 dag cukru pudru
12 dag masła
3 płaskie łyżki kakao
sok z połowy cytryny
masło do wysmarowania pergaminu

do rondelka wlac 3/4 szklanki wody,wsypac kakao i połowe cukru
pudru,zagotowac cały czas mieszajac
odstawic do ostudzenia
herbatniki zmiarzdzyc(w dowolny sposob) byle jak najdrobniej,i wsypac do
syropu,wymieszac
masło utrzec z pozostałym cukrem na puch i wciąz ucierajac dodac wiorki i
sok z cytryny
arkusz pergaminu posmarowac maslem,rozlepic badz rozwałkowac na nim
ciasto,rownomiernie posmarowac masa i zwinac(bez pergaminu::)) )
rolade owinac pergaminem i wstawic do lodowki przynajmniej na 4 h

roladka ta jest bardzo prosta w wykonaniu i jak widac nie potrzeba do niej
piekarnika

pozdrawiam
ąnia

Ania Wojciechowska
0 600 073 049

1. Data: 2002-05-24 17:09:56

Temat: Re: Rolada kokosowa bez pieczenia
Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boże jakie ja błedy robię
przepraszam ale ostatnio nauczylam sie szybko pisac i jeszcze sie nie
kontroluje :)

Ania

Ania Wojciechowska
0 600 073 049