Ropiejąca bańka na dziąśle

1. Data: 2005-12-14 09:07:40

Temat: Ropiejąca bańka na dziąśle
Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na dziąśle tuż przy zębie (siódemka) pojawiła mi się ropiejąca bańka - kilka
razy pękła ale niestety za każdym razem się odnawia. Całość ślimaczy mi się
już ponad tydzień. Płukam dwa razy dziennie "Dentoseptem" ale poza ty że
przestała ropieć i jest mniesza cały czas jest widoczna. Do dentysty mam
strasznie daleko i trzeba się umawiać na dosyć odległy termin - troszke mi
głupio bo w sumie mnie nie boli (chcociaż ją "czuję") i nie chciałbym wyjść
na panikarza. Czy ktoś może mi coś doradzić? Pomożcie dobrzy ludzie ;).

K.

2. Data: 2005-12-14 18:46:19

Temat: Re: Ropiejąca bańka na dziąśle
Od: "soczewka" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

fuuuuuuuuuuu, jak sie nie dba o zęby to sie robia takie "bańki" uważaj bo na
mózg robią przeżuty

3. Data: 2005-12-14 22:04:23

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> troszke mi głupio bo w sumie mnie nie boli (chcociaż ją "czuję") i nie
> chciałbym wyjść na panikarza. Czy ktoś może mi coś doradzić? Pomożcie

Idz do dentysty. Narazie plucz dalej i zmien paste i szczoteczke. U mnie
zaczelo sie od takiej bańki przy 7 a skonczylo na zapaleniu dziasel od 5 do
8.

c...@w...pl

4. Data: 2005-12-14 22:58:23

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Konrad pisze 14-12-2005 10:07:

> [...]
>na panikarza. Czy ktoś może mi coś doradzić? Pomożcie dobrzy ludzie ;).

Wszystko wskazuje na to, że siódemka jest martwa i nieprzeleczona (lub
źle przeleczona)kanałowo. Masz ropny stan zapalny w kości wokół
wierzchołków korzeni i ropa (na Twoje szczęście) znalazła sobie takie
ujście. Czeka Cię leczenie kanałowe (w przeciwnym razie może dojść do:
silnego bólu, ropnia, grożą Ci również tzw. choroby odogniskowe - taki
ząb jest źródłem zakażenia organizmu). Umów się jednak do dentysty.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

5. Data: 2005-12-15 08:44:21

Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LM" <p...@n...sig> wrote in message news:43A0A38F.2010608@lesheck.pl...

[ciach]

Wszystkim dziękuję za pomoc - to faktycznie była przetoka. Stan zapalny jest
tuż pod koroną a dokładnie między korzeniami i jest prawdopodobnie
spowodowany mikropęknięciem - niestety na razie mój stomatolog nie ma
całkowicie pewnego pomysłu na leczenie (rozważa wejście przez cięcie dziąsłą
i oczyszczenie stanu zapalnego albo rozwiercenie od góry i "podzielenie
jednego zęba na dwa"). Współczuję zarazem Soczewce że z nie mycia żebów
bańki mu się ma mózg rzuciły ale to przynajmnie tłumaczy treść jego (jej?)
postów na tej grupie - ważne że potrafi się dzielić własnymi
doświadczeniami.

A.

[było] Sectral i przewlekła niewydolność krązenia
wymioty, kwas zoladkowy
wszy?
Wykrywacz metalu a implanty.
Wykrywacz metalu a implanty.