Wykrywacz metalu a implanty.

1. Data: 2005-12-14 00:38:22

Temat: Wykrywacz metalu a implanty.
Od: "maadzialenka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
mam pytanie dotyczace wykrywania wykrywaczami metalu (recznymi i bramkami)
zainstalowanymi (np. na lotniskach, stadionach) roznych metalowych implantow w
ciele czlowieka (np. skreceniu nogi metalowymi srubami po skomplikowanym
zlamaniu, korekcji skoliozy, itp.). czy te wykrywacze znajduja tez metalowe
czesci znajdujace sie w ciele czlowieka? bo jesli tak to ciekawe jak to sie
wyjasnia ochronie... pozdrawiam serdecznie i z gory dzieki za odpowiedzi (nie
wiem czy to odpowiednia grupa, ale mam andzieje, ze tak).
pozdrawiam serdecznie
maadzialenka