Rosliny wodne

21. Data: 2003-06-13 20:27:34

Temat: Re: Rosliny wodne
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "JotHa" <j...@p...onet.pl>

> W marcu ? :-((((
:)
zapewne na zime zabiera on lilie do domu
do jakiegos akwarium bo tez nie wyobrazam sobie
"dobrowolnego" nurkowania w marcu w wodzie
:)
dzielenie wodnych mozna przeprowadzic w kazdym momencie sezonu
wegetacyjnego
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

22. Data: 2003-06-13 20:27:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2003-06-13 22:19:22

Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) napisał(a):
[...]
> propocje Jerzego dotycza zbiornikow naturalnych

Jest dokładnie odwrotnie.

To ja poproszę o definicję co wg ciebie oznacza zbiornik &#8221;naturalny&#8221;.
Bo twój staw takim z pewnością nie jest.
;-)))

Aaaa i pokaż mi staw naturalny, który trzyma się tych proporcji.

> jesli nie masz ryb
[...]

reszta jest w porządku.
pozdr. Jerzy

24. Data: 2003-06-14 05:48:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2003-06-14 23:18:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> &#8221;naturalny&#8221;.
> :)
> teraz dokoncze sniadanie i spadam na panderoze

Na koniu?:)

> ale wieczorem wglebie sie w temat

Już głęboka noc.Wziąłeś latarkę?:)

> musze odszukac stosowna literature

Znalazłeś?

> i w wklepac te procenty ile na jakiego typu roslinnosc

Wklepać %???Chyba wlać:))

> :)
> wszystko zalezy od przyjetej definicji

Jasne:)))

> jesli masz na mysli to
> ze go wykopalem a nie powstal "sam z siebie"

Jak to sam z siebie???

> to kiedys w tym miejscu istatnial staw

Ciekawe

> a przedtem zapewne bylo to koryto jakiejs rzeki

Albo ocean:)

26. Data: 2003-06-15 05:11:02

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Jerzy Nowak<j...@N...gazeta.pl>
napisał(a) w
swojej wiadomości
<news:bcai2r$698$1@inews.gazeta.pl> ,a ja na to :

> Za takie porady to przodkowie Irka nadziewali na pal.
> ;-)))

Nie jestem taki pewien.
Jakoś Irek to widocznie przeżył .I nawet nie spiewa zbyt cieńko.

> 2/3 powierzchni lustra wody powinnno być wolne od roślin (liści pływ.)
> 1/3 zarośnięta wszelkimi roślinami z każdej strefy (brzegowej, wody
> płytkiej i głębokiej), dobrze jest też mieć i strefę bagienną ale to
> oddzielny temat.pozdr. Jerzy

To co opisujesz jest moim zdaniem wymyślonymi normami estetycznymi.Są
zbiorniki i wolne od roślin pływających i całkowicie zarośnięte . Jedne i
drugie mogą dobrze funkcjonować.A jeśli mówimy o oczku w ogrodzie to mamy tę
przewagę ,że możemy ingerować w ilość roślin prawie bez ograniczeń,więc
usówanie ich do 1/3 uważam za zbędne,sztuczne i niepotrzebne .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

27. Data: 2003-06-15 05:12:45

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Jerzy Nowak<j...@N...gazeta.pl>
napisał(a) w
swojej wiadomości
<news:bcdila$c2b$1@inews.gazeta.pl> ,a ja na to :
> Aaaa i pokaż mi staw naturalny, który trzyma się tych proporcji.

Staw z definicji nie jest zbiornikiem naturalnym .

28. Data: 2003-06-15 10:43:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Staw z definicji nie jest zbiornikiem naturalnym .
>
> --
> kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl

Nic z tego.Stawy naturalne i sztuczne pozbawione są
strefy głebinowej(profundal).Posiadają jedynie litoral.
Ich głębokość rzadko przekracza 2m.Pierwsze stworzyła
przyroda,drugie człowiek.Ów "stwór" jeszcze niczego
dobrego sam nie wymyślił,wszystko podpadtrzył
w przyrodzie:)

Pozdrawia boletus

29. Data: 2003-06-16 16:42:56

Od: "Kamas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapewne na zime zabiera on lilie do domu
> do jakiegos akwarium bo tez nie wyobrazam sobie
> "dobrowolnego" nurkowania w marcu w wodzie
> :)

Fakt, zabieram. Mam grzybienie, które wymagają 30 cm głebokości, nie
mogę ich zostawić na zimę w oczku boby zmarzły. Przechwuję je przez
zimę w piwnicy w misce z wodą, a jak lody puszczą to wstawiam do stawu

--
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750

Lipka pokojowa (sparmania) - gdzie kupić?
sadzonkowanie róży
Dziwactwa ogrodowe...
Organizacyjnie...
Jak rozsadzić lipę ??