Roundup czy co innego?

1. Data: 2003-05-12 06:13:16

Temat: Roundup czy co innego?
Od: "guit" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Dopiero zaczynam przygode z ogrodnictwem, a to przy okazji zakupu dzialki ;)
na dzialce o pow. 750 m kw. w przyszlosci stanie domek, ale teraz musi to
jakos wygladac :)

czesniej byly tu ogrodki dzialkowe (rosly truskawki, "odbijaly" mlode drezwka

owocowe, pozeczki, agrest itp.), w sobote ziemia zostala potraktowana
glebogryzarka - i tu kieruje do Was pytanie.
Chcialbym teraz zasiac trawke - czy na zastosowanie Roundupu nie jest za
pozno? A moze wysiac trawke a pozniej zastosowac oprysk od roslin
dwulisciennych? Jaka trawke radzicie zasiac?

pozdr,

--
Zbyszek
GG24397

2. Data: 2003-05-12 08:22:45

Temat: Re: Roundup czy co innego?
Od: "guit" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

. i jeszcze pytania:
1. jesli od razu trawa to jaki gatunek radzicie i ile na taki areal (7,5 ara)?
2. gdzie ewentualnie w Lublinie dostac nasiona w miare tanio (OBI)?

pozdr,

Zbyszek

3. Data: 2003-05-12 11:25:56

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

"guit" <g...@w...pl> wrote in message news:03051210224528@polnews.pl...
> . i jeszcze pytania:
> 1. jesli od razu trawa to jaki gatunek radzicie i ile na taki areal (7,5
ara)?
> 2. gdzie ewentualnie w Lublinie dostac nasiona w miare tanio (OBI)?

jesli bedziesz kupowal w obi zwroc koniecznie uwage na date

zyga

--
Zygmunt M. Zarzecki

Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost and all the music is free. -
unknown

4. Data: 2003-05-12 12:24:35

Od: "Nalee Queh" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też bym chciał się dowiedzieć czy taką kolejność zastosować:

- glebogryzarka
- zwałować
-zasiać trawkę
?????

PS.
Proszę nie grzmieć bo jestem mocno zielony

Zagadka
A mlecze są piękne :-)))
trafiło mi brzoskwinię :-(
Wulgarne zachowanie miscanta zebrinusa.