Róża chińska

1. Data: 2005-04-03 10:58:23

Temat: Róża chińska
Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moja róża kwitnie tylko jednym kwiatem na raz. Co zrobić, żeby miała na
przykład dwa ;) Przyciąłem ja około trzech tygodni temu, i nawiozłem ją
też, a ona uparcie jeden na raz :)

Pozdrawiam
Stach

2. Data: 2005-04-03 20:41:20

Temat: Re: Róża chińska
Od: "Elba" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Moja róża kwitnie tylko jednym kwiatem na raz. Co zrobić, żeby miała na
> przykład dwa ;)  Przyciąłem ja około trzech tygodni temu, i nawiozłem ją

Witam!

Róze potrzebują dużo słońca , może wiec przestawić w inne miejsce.
Pozdrawiam Elżbieta

3. Data: 2005-04-04 08:36:00

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
>
> Róże potrzebują dużo słońca , może wiec przestawić w inne miejsce.
> Pozdrawiam Elżbieta

A róże chińskie, jak sądzę mowa tu o hibiskusie, nie lubią
bezpośredniego słońca co widać po ich ciemnych łatwo palonych przez słońce
liściach. Ja mylę że to sprawa nawożenia kwiatów doniczkowych odpowiednimi
nawozami dla kwitnących.

Serdecznie Miłka

4. Data: 2005-04-04 18:43:36

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> liściach. Ja mylę że to sprawa nawożenia kwiatów doniczkowych odpowiednimi

Witam !
Róże chinskie -hibiskusy , w zimie przechodą okres spoczynku i mogą słabiej
kwitnąc.Ale są roslinami ,które preferują stanowisko słoneczne .Nawozi się je
od wiosny do sierpnia, w zimie w b. małej dawce co jakiś czas.

Pozdrawiam Elzbieta

5. Data: 2005-04-04 20:47:39

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
je
> od wiosny do sierpnia, w zimie w b. małej dawce co jakiś czas.

Zimy nie miał idealnej, ale też mu za ciepło nie było :) Nawożę go
granulatem do róż... :)))Wydaje mi się, że to nie źle :) Czy lepszy byłby w
płynie, taki jak do roślin balkonowych kwitnących??

Pozdrawiam
Stach

Kompletny syf zamiast trawnika :/
śliwowiśnia