Róża i Kolec.

1. Data: 2010-09-30 21:13:08

Temat: Róża i Kolec.
Od: ?EUR?????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość: MIŁOŚĆ I NIENAWIŚĆ
Absolutnie nie zgadzam się z tą dobrą, chrześcijańską nauką, mówiącą,
że lepiej jest dawać, niż brać. Teraz po kolei przyjrzę się ich dobrym
zasadom. Nie znam nawet jednej rzeczy, którą zrobiły religie, a która
byłaby dobra dla ludzkości.
Z wielką miłością mówię o wszystkich tych kobietach, o milionach
kobiet spalonych żywcem przez papieży. Z wielką miłością mówię o tych
kobietach, ale nie mogę mówić bez goryczy o tych wszystkich papieżach,
którzy byli zwykłymi mordercami.
Religie zabiły więcej ludzi, niż uczyniły to wojny. Wojny polityczne
są na drugim miejscu, więcej ludzi zabito podczas wojen religijnych,
krucjat, dżihadów /"Świętych wojen"/. Muzułmanie zabijali chrześcijan,
chrześcijanie
zabijali muzułmanów, chrześcijanie zabijali Żydów, hindusi
muzułmanów, muzułmanie hindusów, hindusi buddystów... Cała historia
religii jest tak krwawa, że nie widzę dlaczego nie miałbym czuć
goryczy, kiedy mówię o tych kryminalistach.
Tak, z wielką miłością mówię o ofiarach, ale nie mogę z miłością
mówić o mordercach w imię Boga, pobożnych mordercach, cnotliwych
mordercach. Tak, czuję gorycz, ponieważ widzę zbrodnie, jakie religie
popełniały przeciw ludzkości. Z miłością mówię o ludzkości, ale na
moją życzliwość nie mogą liczyć kryminaliści. Dla kryminalistów mam
miecz, dla ofiar lotos. Jestem oboma na raz. W jednej ręce trzymam
miecz, w drugiej - kwiat lotosu. Każdy dostanie to, na co zasłużył.
Jestem bardzo prostolinijnym człowiekiem. Niektórych ludzi nie mogę
kochać, wiem, że są trujący i że będę dla nich gorzki. Jest ich bardzo
niewielu, ale eksploatują ludzkość i kierują ją na niewłaściwe
ścieżki.
Całą swoją miłość mam dla tych, którzy cierpią, którzy podlegają
prześladowaniom, którzy są wykorzystywani. Nie mogę jednak kochać
księży, polityków, wyzyskiwaczy i prześladowców. Mówię to całkiem
wyraźnie i chcę, abyście mieli tu całkowitą jasność. Medytacja
sprowadzę taką jasność, że wiecie, czym jest kolec, a czym jest róża.
Tylko ślepiec może je pomylić, wziąć kolec za różę, a różę za kolec.

http://www.eioba.pl/a77831/osho_rajneesh_chandra_moh
an_chrze_cija_stwo_mierteln_trucizn_fragmenty

Czytam to i niestety moje poglądy są zbliżone i miło czasem posłuchać
kogoś, kto potwiedza to co sam czuje, w wielu tych wypowiedziach.

2. Data: 2010-10-02 11:54:55

Temat: Re: Róża i Kolec.
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "????????????" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> Czytam to i niestety moje poglądy są zbliżone i miło czasem posłuchać
> kogoś, kto potwiedza to co sam czuje, w wielu tych wypowiedziach.

Buahaha, czy to Jezus każe ci palić na stosie?

3. Data: 2010-10-02 12:03:59

Od: ??????? <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony napisał(a):
> Użytkownik "????????????" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
an_chrze_cija_stwo_mie

> Buahaha, czy to Jezus każe ci palić na stosie?

No to co z tymi z placu w wawie, bo jakoś wierzący wycierający sobie
mordy Dzizusem i tak stuleciami mordowali, a teraz trudniej mają palić
w imieniu wiary bo społeczeństwo zróżnicowane. Cała historia wyznawców
Jezusa jest tak zakrwawiona, że stalin to niewiniątko.

4. Data: 2010-10-02 12:29:22

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "???????" <s...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
> [...]
> w imieniu wiary bo społeczeństwo zróżnicowane. Cała historia wyznawców
> Jezusa jest tak zakrwawiona, że stalin to niewiniątko.

Przez całe życie byłeś przeciwnikiem wiary czy tylko od pewnego momentu?

5. Data: 2010-10-02 12:48:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Oct 2010 14:29:22 +0200, zdumiony napisał(a):

> Użytkownik "???????" <s...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> Przez całe życie byłeś przeciwnikiem wiary czy tylko od pewnego momentu?

Dobre pytanie.

6. Data: 2010-10-02 13:13:04

Od: ??????? <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Róża i Kolec.
Wiadomość:

zdumiony napisał(a):
> Użytkownik "???????" <s...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> Przez całe życie byłeś przeciwnikiem wiary czy tylko od pewnego momentu?

Już w dzieciństwie sąsiadki tzw świętojebliwe, swoim zachowaniem wielu
szkód zrobiły, następnie szkoła w której uczysz się historii, trzeba
być naprawdę przygłupem aby wyznawać organizajcję skrajnie ludobójczą
w dziejach ludzkości. A poza tym kościół zorganizował targowicę i
zabory, więc tylko niepolak i debil zaburzony to wspiera. Katolik robi
wrażenie wyznawcy stalina, jeden przez drugiego chce osiągnąć stan
Berii.

7. Data: 2010-10-02 13:36:49

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"???????" <s...@g...com> wrote in message
k.googlegroups.com...

w dziejach ludzkości. A poza tym kościół zorganizował targowicę i
zabory, więc tylko niepolak i debil zaburzony to wspiera.

Nie kościół a Polacy - przeciw parchatemu jakobizmowi.

8. Data: 2010-10-02 13:49:25

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "???????" <s...@g...com> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...
> Już w dzieciństwie sąsiadki tzw świętojebliwe, swoim zachowaniem wielu

Nigdy nie chciałeś zaprzeczyć swoim poglądom?

9. Data: 2010-10-02 13:51:03

Od: ??????? <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony napisał(a):
> Użytkownik "???????" <s...@g...com> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...

> Nigdy nie chciałeś zaprzeczyć swoim poglądom?

Nigdy nie będe wspierał morderców i zdrajców

http://www.sciaga.pl/mini/tekst/81620/

Znowu problemy z Dzizusem;)
Wszystkim...
Ikselka