Rozdrabniacz do galezi

1. Data: 2005-10-10 06:53:42

Temat: Rozdrabniacz do galezi
Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przymierzam sie do zakupu rozdrabniacza do galezi i chodzi mi po glowie
Asgatec EH 2500 (wersja ze slimakowym rozdrabnianiem, na allegor okolo
340zl) i teraz pytanie - dac se spokoj, czy moze kupic, ale najtansza wersje
z nozami?
Galezi zazwyczaj troche do mielenia mam, a Asgatec wydaje sie fajny, bo jest
cichszy, sam wciaga galezie i nie ich odbija (w porowananiu do "zwyklych"
rozdrabniaczy). Dodam, ze nigdy nie bawilem sie takim urzadzeniem, wiec
prosze o rade.

Pozdrawiam
Janusz

2. Data: 2005-10-10 07:09:08

Temat: Re: Rozdrabniacz do galezi
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Alr wrote:
> [...]
> bo jest cichszy, sam wciaga galezie i nie ich odbija (w porowananiu
> do "zwyklych" rozdrabniaczy). Dodam, ze nigdy nie bawilem sie takim
:)
witaj
:)
jedyna ewentualna wada Asgateca jest to
ze ten walek tnacy nie ma wymiennych ostrzy
i trzeba bedzie kombinowac z ostrzeniem
:(
w pracy jest faktycznie bardzo przyjazny
i cicho chodzi
:)
w tanszych wersjach z ostrzami wirujacymi
bez slimakow podajacych
musisz dociskac galezie do ostrzy
przy miekkich niezdrewnialych jest to klopotliwe
i co chwila bedzie sie Tobie zatykala gardziel
:)
a z kolei jak trafi na grubsza i twardsza galaz
to odbije do tylu
:)
testowalem rozne rozdrabniacze
min tego Asgateca oraz tansze z tym ostrzem wirujacym
i w koncu kupilem nieco drozszy model
ze slimakowym podajnikiem i wirujacymi
wymiennymi ostrzami
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

na Swistaku widzialem je wiosna taniej niz na Allegro
z wysylka kosztowaly 280
:)

3. Data: 2005-10-10 12:15:18

Od: suavomer <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i w koncu kupilem nieco drozszy model
> ze slimakowym podajnikiem i wirujacymi
> wymiennymi ostrzami

a jaki to model i czy rzeczywiscie warto?

pozdrowienia
suavomer

4. Data: 2005-10-10 12:16:31

Od: suavomer <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i ile kosztuje?

5. Data: 2005-10-10 17:42:56

Od: suavomer <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> [...]
> z pozdrowieniami i usmiechami
> smal
>

> na Swistaku widzialem je wiosna taniej niz na Allegro

no tak to juz było ale strasznie drogi ten Viking 250 (1600 w moim
miescie)

pozdro dla TS

6. Data: 2005-10-10 17:56:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

suavomer wrote:

> a jaki to model i czy rzeczywiscie warto?
:)

gdybym mial kupowac nowke niesmigana z serwisu
to raczej zal mi byloby forsy
ale udalo mi sie dobrze sprzedac Asgateca
troche dorzucilem i kupilem uzywanego Vikinga GE 250
:)
mam do zagospodarowania sporo galezi z 250 krzewow leszczyny
i u mnie on byl koniecznoscia
bo palic je to marnotrawstwo
:)
z pozdrowieniami i usmiechami