Rozdwajające się paznokcie

1. Data: 2001-02-05 14:18:33

Temat: Rozdwajające się paznokcie
Od: "Katarzyna" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Jestem stałą czytelniczką tej grupy, piszę z problemem po raz pierwszy.
Otóż mój problem dotyczy rozdwajających się paznokci.
Stosowałam już wszystko począwszy od reklamowanych specyfików ( mam tu na
myśli wszystkie tabletki typu Centrum itp. ) po metody naturalne.
Stosuję też wszelkiego rodzaju odżywki stosowane na paznokcie renomowanych
firm.
Ostatnio lekarz zalecił mi branie tabletek zawierających cynk o nazwie
Zincteral, ale zapomniał powiedzieć w jakich dawkach mam go przyjmować a w
środku opakowania też o tym nic nie pisze.
Gdyby ktoś był by zorientowany w moim temacie proszę o porady.
Dodam że kiedyś miałam piękne paznokcie ale gdzieś od pól roku ich wygląd
jest w opłakanym stanie.

Katarzyna

2. Data: 2001-02-05 22:26:18

Temat: Re: Rozdwajające się paznokcie
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna napisał(a):

> Gdyby ktoś był by zorientowany w moim temacie proszę o porady.
> Dodam że kiedyś miałam piękne paznokcie ale gdzieś od pól roku ich wygląd
> jest w opłakanym stanie.

Dużo zależy od pilniczka jakiego używasz...Powinien być taki ( jakby Ci to
wytłumaczyć)- gładzący.

Kaja

3. Data: 2001-02-08 10:07:08

Od: "Kornelia Bimczok" <i...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> Jestem stałą czytelniczką tej grupy, piszę z problemem po raz pierwszy.
> Otóż mój problem dotyczy rozdwajających się paznokci.

Czesc!
Dziennie wieczorem trzymaj (okolo 15 minut) paznokcie w cieplym oleju
jadalnym.
Slyszalam, ze to pomaga.

Powodzenia

Zarazenie dwoinka rzezaczki
Programy nauczania
Deklaracje POZ
noclegi CMKP
Migrena - szukam informacji o lekach i lekarzach