Rozjaśnianie włosów

1. Data: 2005-10-28 21:37:52

Temat: Rozjaśnianie włosów
Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po raz pierwszy,

Chcialabym sie zapytac czym najlepiej rozjasnic wlosy?
Chodzi mi o to, czy samemu poeksperymentowac (ale rezultaty moga byc
rozne;-) czy lepiej jednak u fryzjera to zrobic?
Teraz mam ciemne wlosy, a kiedys mialam miedziane i na to nalozone jasny
balejaz.
Pozniej robilam tylko sam balejaz, a wlosy odrastaly....wiec teraz sa juz
ciemne.
Taka kolorystyka mi sie podobala (miedz+jasny balejaz) i chcialabym znowu
takie miec.
Od czego zaczac (juz nie raz przymierzalam sie do kunpa farby (rozjasniacz?
dekoloryzujaca?), ale w sumie nic kupilam, bo nie jestem ani do tego, ani do
tego przekonana....
a tym bardziej nie wiem, jakie beda rezultaty;-)

Poradzcie cos.
Dzieki.
Joanna

1. Data: 2005-10-29 05:08:02

Temat: Re: Rozjaśnianie włosów
Od: "Magdalena Pucia" <magda.list> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" napisała w wiadomości
> [...]
> do tego, ani do tego przekonana....
> a tym bardziej nie wiem, jakie beda rezultaty;-)

W takiej sytuacji zdecydowanie radziłabym iśc do fryzjera. To daje
przynajmniej jaką-taką gwarancję, że będziesz miała wszystko rozjaśnione
równomiernie, dobrze położony kolor i od razu ładnie zrobiony balejaż. Niech
to nawet będzie jednorazowa wizyta, następne farbowania zrobisz sobie sama,
ale na pierwszy raz z taką dość poważną zmianą koloru nie ryzykowałabym
sama.
Ja generalnie sama sobie farbuję włosy, ale przy właśnie takich zmianach (z
rudego na blond, z blondu na brąz) wybieram się do fryzjera jednak.

Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-10-29 08:26:49

Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja generalnie sama sobie farbuję włosy, ale przy właśnie takich zmianach
> (z rudego na blond, z blondu na brąz) wybieram się do fryzjera jednak.

Dzięki, tez tak raczej zrobie, bo boje sie eksperymentowac sama:)

pozdr.
Joanna

Kraków lub Katowice dobre sklepy z butami
psychologia dla urody
Re: [OT] fajna knajpa we Wroclawiu
Studio piercingu we Wroclawiu
Sklep z bluzkami.....