Rozkład materiału klasa III zintegrowane

1. Data: 2005-01-06 15:53:41

Temat: Rozkład materiału klasa III zintegrowane
Od: Daniel Stankiewicz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Moja narzeczona studiuje w kolegium nauczycielskim i ma przygotować
rozkład materiału nauczania dla klasy III kształcenia zintegrowanego na
podstawie gotowego przykładowego rozkładu.

Problem jest w tym, że nie mamy dostępu do takich materiałów - nie mamy
np. żadnego znajomego nauczyciela nauczania początkowego.

Proszę wszystkich o pomoc - może znacie jakieś źródła, skąd by można
taki rozkład ściągnąć. A może ktoś z Was ma taki rozkład w swoich zbiorach?

Z góry bardzo bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

Daniel Stankiewicz (w imieniu Kingi)

P.S. Nie wiem jak Kingi wykładowcy sobie wyobrażają zrobienie takiego
rozkładu, nie dając żadnych przykładowych materiałów. Pomóżcie nam
proszę, jeśli macie taką możliwość...

2. Data: 2005-01-09 09:03:50

Temat: Re: Rozkład materiału klasa III zintegrowane
Od: "Monika Kaczor" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozkłady materiału nauczania są dostępne w księgarniach. Na ogół do każdego
podręcznika z jakim się pracuje w klasach młodszych można dostać rozkłady.
Ja pracuję z podręcznikiem "Wesoła Szkoła" . Wystarczy poprosić w księgarni
o rozkłady materiału do takiego podręcznika dla klasy III lub o wszystkie
dostępne w danej księgarni rozkłady do różnych podręczników
dla klas trzecich szkoły podstawowej. Można też zamówić rozkłady z katalogów
wydawnictw szkolnych np. WSiP, które też powinny być dostępne w
księgarniach.

3. Data: 2005-01-09 20:52:06

Od: anka <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Daniel Stankiewicz napisał:

> Proszę wszystkich o pomoc - może znacie jakieś źródła, skąd by można
> taki rozkład ściągnąć. A może ktoś z Was ma taki rozkład w swoich zbiorach?

Proponuje poszukac na stronach wydawnictw np. Nowa Era
można ściągnąc rozkłady materiału w pdf. Podaje namiary

http://www.nowaera.com.pl/nauczycielom/rozklady_mate
rialu_nauczania.asp?przedmiot=nauczanie_poczatkowe

> Z góry bardzo bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

prosze bardzo

anka

WindowsXP Help
fizyka-nowa matura