Rozklad materialu z geografii do liceum i technikum & plan wynikowy

1. Data: 2003-09-18 17:51:42

Temat: Rozklad materialu z geografii do liceum i technikum & plan wynikowy
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kolezanka z pracy zwrocila sie do mnie z prosba abym poszukala jej w necie
rozkladu materialu z geografii do liceum oraz planow wynikowych. Probowalam
szukac, ale jakos nie udalo mi sie. Czy ktos z Was wie gdzie moge cos
takiego znalezc lub tez posiada taki rozklad? Bede bardzo zobowiazana.
***Gosia_KIKI***