Rozmnażanie

1. Data: 2001-06-19 10:33:45

Temat: Rozmnażanie
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję praktycznych i sprawdzonych informacji na temat:
1) jak rozmnożyć kielichowca przez sadzonki (ze zdrewniałych się nie udało)
2) jak rozmnożyć kielichowca z siewu?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2001-06-21 07:59:24

Temat: Re: Rozmnażanie
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, co to znaczy rozmnożyć z siewu?
Ja wysiałam kielichowca bez stratyfikacji, jedynie pomoczyłam przez 3 godz.
przed sianiem. Wzeszło prawie wszystko, a to co nie wzeszło (rok temu) i
machnęłam ręką, pokazało się w tym roku. Żadnych problemów z siewem. Inna
rzecz że majowe przymrozki trochę je dopadły.

Edyta Szajnóg

3. Data: 2001-06-21 09:03:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> Cześć, co to znaczy rozmnożyć z siewu?

Bałam się, że nasiona mają jakieś specjalne wymagania (ultrafiolet, ogień,
mróz itp.;-))))) )

> [...]
> przed sianiem. Wzeszło prawie wszystko, a to co nie wzeszło (rok temu) i
> machnęłam ręką, pokazało się w tym roku. Żadnych problemów z siewem.

Świetnie! Będę próbować, niedługo będą nasiona - a przynajmniej taką mam
nadzieję:-)

Pozdrawiam, Basia.

Pomidory - help !!!
Rozmnażanie ligustru