Różowy róż

1. Data: 2003-02-26 00:13:54

Temat: Różowy róż
Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny!

Chciałabym nabyć różowy róż, mniej więcej coś w takim odcieniu jak ma
dziewczyna na twarzy na stronie http://www.thalia.cad.pl/plakatthalia.htm (3
ostatnie zdjęcia na dole strony).
Może próbowałyście takiego odcienia jakiejś firmy lub cos takiego wpadło Wam
w oko? Podpowiedzcie coś, bo chciałabym już delikatnie musnąć policzki na
różowo :)))

Dzięki i pozdrawiam,
Pola

1. Data: 2003-02-26 11:17:56

Temat: Re: Różowy róż
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pola wrote:
> [...]
> w oko? Podpowiedzcie coś, bo chciałabym już delikatnie musnąć policzki na

Proponuje sie przejsc po drogeriach i poogladac. Na plakatach zaden
odcien nie wyglada prawdziwie, nie tak jak w naturalnym swietle.

Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-02-26 13:54:32

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pola <6...@n...pro.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b3h0ss$fqv$...@f...acn.pl...
> [...]
Wam
> w oko? Podpowiedzcie coś, bo chciałabym już delikatnie musnąć policzki na

Ja też taki chcę!
Czadowy. I ten błyszczyk też, w końcu ma taki sam różowiutki odcień. Jak
ktoś widział gdzieś cuda w takich kolorkach to niech da znać. Please!

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-02-26 14:38:27

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Wam
> w oko? Podpowiedzcie coś, bo chciałabym już delikatnie musnąć policzki na

YR ma różowy róż z serii LUMINELLE rose nr 79716 na mnie wygląda ładnie.
aneta

1. Data: 2003-02-26 20:58:27

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pola wrote:

> Cześć dziewczyny!
>
> Chciałabym nabyć różowy róż, mniej więcej coś w takim odcieniu jak ma
> [...]

clinique rich texture blush kolor 02 rich pink.

xx.

mascara dla wrażliwych oczu?
Jakie witaminy ...
Mariza w Katowicach/okolicy - gdzie?