Rozstępy-leczenie

1. Data: 2003-02-02 16:21:40

Temat: Rozstępy-leczenie
Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu pierwszy raz i serdecznie wszystkich witam.
Chciałabym się dowiedzieć gdzie moge usunac rozstępy.
Widziałam kiedys kobietę po zabiegu ścierania naskórka i efekty były bardzo
widoczne.
Niestety nie wiem gdzie taki zabieg wykonują.
Interesował by mnie przede wszystkim Krakółw ale mogą byś też inne miasta.

Za pomoc z góry dziękuję
Małgorzata

2. Data: 2003-02-02 21:14:05

Temat: Re: Rozstępy-leczenie
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozejrzyj sie za dermatologiczno-kosmetycznymi gabinetami (prywatnymi),
gdzie wykonuja peelingi easy peelu. Dobre efekty daja tez serie zabiegow
na cialo roznego typu. Ale pamietaj ze rozstep jest forma blizny,
dlatego mozna ja tylko splycic,moze stac sie mniej widoczna, ale nie
mozna jej usunac.

ile czasu mozna przechowywac...
Dieta
Co na diecie??