Rozświetlona CERA i CHANEL

1. Data: 2002-09-18 18:03:55

Temat: Rozświetlona CERA i CHANEL
Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem tu nowa i nazywam się Aldona. Mam pytanie odnośnie tego pyłku
który rozświetla cerę (koszt 30zł) jest taki sypki i leciusieńki, cera po
nim się tak ładnie mieni, tymi drobinkami; a chodzi mi o cerę rozświetloną,
nie pyłkiem, (tym co napisałam wcześniej) lecz, takim samym tylko w całości
(nie sypkim) którym można nakładać na cerę. Bo moja koleżanka miesza sobie
róż z tym czymś świetlistym (co tak rozświetla cerę- nie wiem jak się to
nazywa) w każdym razie nie jest to SYPKIE. Jest to w takim małym okrągłym
pudełeczku (koszt 30zł) I w końcu moje pytanie jaka firma byłaby najlepsza.
Jeszcze chciałam sie zapytać o te kuleczki "Les Perles de Chanel", ile ich
jest w opakowaniu i ile kosztują.
Z góry za wszystko bardzo dziękuję!
Pozdrawiam
Aldona