Roztanie z ...

1. Data: 2000-04-16 22:26:42

Temat: Roztanie z ...
Od: "Viper" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o wszelkie propozycje jak dziewczyna moze sobie zlagodzic bul
roztania z mezczyzna.
Ps. Kolezanka jest w wielkim szoku. Po roku on ja opuszcza i jest naprawde
zalamana. Prosze ja sam prubowalem ja pcieszac, ale czekam na wasze pomysly.
Pomuzci w potrzebie dziewczynie. Ona jest naprawde urocza i zal mi jej ze
spotkalo ja...

1. Data: 2000-04-17 01:10:46

Temat: Re: Roztanie z ...
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Viper" <d...@p...wp.pl> writes:

> [...]
> Pomuzci w potrzebie dziewczynie. Ona jest naprawde urocza i zal mi jej ze

no coz.... chyba bedziesz troche musial z nia czasu spedzic, jesli
naprawde chcesz jej pomoc.

Byc przy niej, rzucac mile slowa od czasu doc zasu, wyciagnac ja do
kina, do knajpy, na rozne imprezy.. na pocztaku to bedzie takie
ciaganie za soba flaka czlowieka, ale powinnon jej stopniowo zaczac
przechodzic. znacznie predzej niz jakby sama siedziala w domu i
rozmapietywala ciagle przeszlosc.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net