Rubinowe kolce

1. Data: 2005-08-15 18:31:36

Temat: Rubinowe kolce
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Odwiedziła mnie dziś i została na zawsze róża.Kolce ma mocno
skrwawnięte,chyba po drodze kogoś podrapała.
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2005-08-15 19:29:49

Temat: Re: Rubinowe kolce
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odwiedziła mnie dziś i została na zawsze róża.Kolce ma mocno
> skrwawnięte,chyba po drodze kogoś podrapała.

A jakiesz będzie mieć kwiaty ta drapliwa piękność ??
Czy to jakaś pomarszczona lub inna dzikuska ???

Serdecznie Miłka

3. Data: 2005-08-15 21:07:23

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    A jakiesz będzie mieć kwiaty ta drapliwa piękność ??
> Czy to jakaś pomarszczona lub inna dzikuska ???
>
>    Serdecznie Miłka

To jest Rosa sericea pteracantha.Kwiaty ma mieć białe
czteropłatkowe.Pomarszczona jest pospolita, bardzo dobra
na wino gronowe.
Pozdrawiam.Mirzan

pamiętacie o konkursie?
zauważyliście?