Ruszt, grill itd....

1. Data: 2000-02-02 12:59:36

Temat: Re: Ruszt, grill itd....
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W kwesti wołowiny - wile razy już było pisane - albo bardzo krótko alebo
bardzo długo.
Wyjątkiem niewyjaśnionym są dla mnie są bryzole z polędwicy - ja robie je
ok. godziny ( razem z podduszaneim na patelni z pieczarkami ) i zawsze
wychodzą miękkie coby nie rzec kruche - czy to dziękiroklepywaniu ???? Nie
wiem - ale generalnie polecam właściwei polędwicę i zrazowkę. Do Strogonowa
ponoć mięso z udźca - znaczy szynka ???

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610

1. Data: 2000-02-02 14:31:19

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Do Strogonowa
> ponoć mięso z udźca - znaczy szynka ???

Strogonov wylacznie z poledwicy wolowej . Jest wtedy najlepszy. Tak w ogole
to poledwica jest moim ulubionym mieskiem.

A jak juz o grillowaniu, to ja uwielbiam karczek. Grube plastry trzeba
wymoczyc w mieszaninie oliwy, octu winnego, soku z cytryny, wodki + sol,
pieprz, tyminanek, majarenak (24 h to minimum) a potem na grilla. Jak tluste
nie przeszkadza to twarde na pewno nie bedzie .

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-02-03 06:46:47

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw) szukaj wiadomości tego autora

Joanna Harasym <h...@c...ae.wroc.pl> wrote:

> Wszystko to pieknie i ladnie, ale ja dalej nie wiem co zrobic zeby z
> wolowiny nie wyszly zelowki, tylko prosze nie odpowiadac, ze mam kupic dobre
> mieso, bo na nim nie jest napisane czy ono z krowy dobrej czy zlej, starej
> czy mlodej, co jadla, czy byla masowana i takie tam.

Niestety, jakosc produktow to podstawa, dobrego gotowania. Z czasem
nabiera sie wprawy i poznaje, ktore mieso na ladzie sklepowej jest
dobre, ktore nie.
Smazyc lub piec krotko. Mieso lekko ybic przed smazeniem. Nieco gorsze
kawalki zamarynowac wczesniej.
Jezeli mieso wzdaje sie twarde, sprobujcie dodac do marznatz soku y
ananasa.

Wladyslaw

1. Data: 2000-02-03 06:46:48

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw) szukaj wiadomości tego autora

ostry <o...@e...com.pl> wrote:

> [...]
> ok. godziny ( razem z podduszaneim na patelni z pieczarkami ) i zawsze
> wychodzą miękkie coby nie rzec kruche - czy to dziękiroklepywaniu ????

Dzieki poledwicy. Ale do bryzola szkoda poledwicy. Bryzol jest po to
bity, zebz zmiekczyc mieso z ktorego jest zrobiony, poledwica tego nie
potrzebuje. Odpowiednie mieso na bryzol to raczej zrazowka.

Wladyslaw

1. Data: 2000-02-03 09:44:31

Od: "Joanna Harasym" <h...@c...ae.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw napisał(a) w wiadomości: <20000203074537234714@[192.168.0.11]>...
>kawalki zamarynowac wczesniej.
>Jezeli mieso wzdaje sie twarde, sprobujcie dodac do marznatz soku y
>ananasa.
>Wladyslaw

Przepraszam jesli wydam sie upierdliwa, ale mi chodzi jedynie o mieso z
grilla, konkretnie elektrycznego, zadnego smazenia, czy duszenia, czy
pieczenia w piekarniku, tylko grillowane. Juz wiem, ze marynata, ze czas
marynowania wazny, ze trzeba osuszyc z marynaty, bo bedzie guma, ze ananas
bo papainy w srodku ma, a czy czas grilowania ma wplyw na gumowatosc? Bo ze
na poziom spalenia to wiem....

Z pozdrowieniami
Joanna

1. Data: 2000-02-03 12:15:18

Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw <w...@t...com.pl> wstukal(a) pracowicie:
> [...]
^
> kawalki zamarynowac wczesniej.
> Jezeli mieso wzdaje sie twarde, sprobujcie dodac do marznatz soku y

Oj, albo przestawiłeś sobie klawiaturę, albo to przyzwyczajenia rodem z
polskiej klawiatury maszynistki...
--
Antek Goldstein
(goldi _at_ students.mimuw.edu.pl)
| Sam sobie plonkiem, hihotem, licznikiem. | ======< 102 >
`---------------------------------------------------
--' \8oooooooooooo8/

1. Data: 2000-02-04 06:01:42

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> grilla, konkretnie elektrycznego, zadnego smazenia, czy duszenia, czy
> pieczenia w piekarniku, tylko grillowane.

Grill to tzle co ruszt. Na ruszcie sie piecze. A o smazeniu napisalem
przey roztargnienie.

Wladyslaw.

1. Data: 2000-02-04 06:01:43

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw) szukaj wiadomości tego autora

Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote:

> [...]
> ^
> ^ ^ ^
>
> Oj, albo przestawi"eś sobie klawiaturę, albo to przyzwyczajenia rodem z

Reinstalowalem system, ale nie chcialo mi sie jeszcze reinstalowac
klawiatur i tak sie mecze z tym amerykanskim sterownikiem.

Wladyslaw

Przepis
lemon grass
Przepis raz