Rwa kulszowa i karmienie piersia

1. Data: 2003-07-18 08:07:43

Temat: Rwa kulszowa i karmienie piersia
Od: "MiRo" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam (po raz pierwszy).

Osoby: moja zona, moja corka (1 mies), ja.
Poczatek akcji: jakis tydzien temu.
Streszczenie: dokuczajaca (zonie) rwa kulszowa. Przed ciaza zwalczana
gimnastyka, zabiegami, czesto farm. - (Dicloduo, czy jakos tak). W czasie
ciazy spokoj - moze dwa kilkudniowe ataki, pokonane masazami. Od kilku dni -
silny atak, czasem uniemozliwiajacy przewrocenie sie na bok w czasie
lezenia, znacznie utrudniajacy opieke nad dzieckiem.
Pytanie - czym mozna pomoc nie przerywajac karmienia??? Czy istnieja jakies
bezpieczne srodki, czy 'albo dziecko albo pani' - jak powiedziala pewna pani
lekarz. Ewentualnie - na ile dni przerwac karmienie po podaniu jakichs
sprawdzonych srodkow (jakich?). Co ze skutecznoscia (i przeciwwskazaniami)
lekow homeopatycznych?
Wdzieczny bede za odzew, przepraszam za chaos.
Pozdrawiam /M

2. Data: 2003-07-18 17:55:15

Temat: Re: Rwa kulszowa i karmienie piersia
Od: a...@f...pl (Rafal Ochowiak) szukaj wiadomości tego autora

Najczesciej przyczyna opisanych przez Pana dolegliwosci sa zaburzenia
mechaniki kregoslupa. Leczenie farmakologiczne jest jedynie leczeniem
objawowym (lagodzi odczyn zapalny i podnosi prog odczuwania bolu - nie
wp?ywa na poprawe mechaniki kregoslupa). Odpowiadajac na Pana pytanie -
tak istnieje mozliwosc leczenia bez przerywania karmienia. Proponuje
kontakt z fizjoterapeuta specjalizujacym sie w metodzie McKenzie - go.

pozdr

Wyslano z serwisu FizjoNet. http://fizjo.pl

pigułki
Co się ze mną stało? Zdetwiałem