Ryby.

11. Data: 2005-08-12 06:16:48

Temat: Re: Ryby.
Od: "Chyna " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ape <a...@n...poczta.fm> napisa?(a):

&gt; Uz˙ytkownik "Chyna " <c...@W...gazeta.pl> napisa? w wiadomos´ci

>halibut, ryba maslana czy makrela - to ryby tluste. szczupak jest chudy.
> wybieraj :-)

Sadze, ze juz dokonalam wyboru ;). Dzieki =)
Jakie jeszcze to te chude?

>(...)unikaj monodiety, a nie popelnisz bledu :-)

Co do przesady - no oczywiscie, zaloze sie, ze gdybym jadla na sniadanie rybe, na
drugie sniadanie rybe, na obiad rybe i na kolacje rybe a do tego w formie przekaski -

rybe, to by mi w koncu organizm zastrajkowal ;D.

Piramide znam, stosuje bez zadnego 'problemu'. W sensie to wychodzi jakby z siebie
naturalnie. A monodieta jest mi obca dlatego, ze lubie (nie tylko w pozywieniu)
urozmaicenie =)
Dzieki wielkie za odpowiedz, za pomoc!

Pozdrawiam,
Chyna.

12. Data: 2005-08-12 06:19:28

Od: "Chyna " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s <i...@T...pl> napisa?(a):

>http://www.resmedica.pl/zdart129811.html
>http://prace.sciaga.pl/14241.html
>http://glinki.com/?l=6imf7f
>Wprawdzie jest to material o rybach z okolic ameryki, ale moze dotyczyc
>kazdego regionu swiata. Chodzi mi tylko o naswietlenie problemu akumulacji
>rteci przez ryby.

Dzieki!
=)

Chyna.

13. Data: 2005-08-12 07:04:50

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał(a):

> przez siedem lat nie ruszylem nawet rybiego miesa. od pieciu lat jadam
> tylko zmiennocieplne

Biologii nie miałem juz dawno, ale o ile pamietam, to ryby i płazy są
zmiennocieplne, wiec możesz je jeść nie łamiąc ideologi...

--
Paweł Muszyński

14. Data: 2005-08-12 07:40:55

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał
w wiadomości news:ddhhil$a0d$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Biologii nie miałem juz dawno, ale o ile pamietam, to ryby i płazy są
> zmiennocieplne, wiec możesz je jeść nie łamiąc ideologi...

nie podpieram sie zadna ideologia...
byc moze niezbyt jasno sioe wyrazilem: pop siedmiu latach calkiem
bezmiesnych zaczalem jesc zmiennocieplne, a scislej ryby i owoce morza

--
pozdro
ape

15. Data: 2005-08-12 09:05:23

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chyna " <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ape <a...@n...poczta.fm> napisa?(a):
>
> &gt; Uz˙ytkownik "Chyna " <c...@W...gazeta.pl> napisa? w wiadomos´ci

> Sadze, ze juz dokonalam wyboru ;). Dzieki =)
> Jakie jeszcze to te chude?

a czemu tak tych tlustych chcesz unikac?? przeciez one zawieraja NNKT czyli
niezbedne nienasycone kwasy tluszczowe. NIEZBEDNE.
a jedzac chuda rybe tez mozna utyc. jak sie pochlonie do tego talerz frytek
np....

> Piramide znam, stosuje bez zadnego 'problemu'. W sensie to wychodzi jakby
z siebie
> naturalnie.

aha, ale tam o tluszczu tez jest.
znam spora grupke ludzi panicznie unikajacych tluszczu w obawie o swoj
pogarszajacy sie permanentnie cholesterol (zly). zaczynam miec alergie na
ten "trynd"

--
pzdr
marta

16. Data: 2005-08-12 11:13:48

Od: "Greg" <grzesiek_welc(antyspamik)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sadze, ze juz dokonalam wyboru ;). Dzieki =)
> Jakie jeszcze to te chude?
jak to jakie ? sandacz !

17. Data: 2005-08-12 11:17:46

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> niezbedne nienasycone kwasy tluszczowe. NIEZBEDNE.
> a jedzac chuda rybe tez mozna utyc. jak sie pochlonie do tego talerz

a chude ryby to niby nie zawieraja nnkt?

> znam spora grupke ludzi panicznie unikajacych tluszczu w obawie o swoj
> pogarszajacy sie permanentnie cholesterol (zly). zaczynam miec alergie
na
> ten "trynd"

ja tez, gdyz od samego tluszczu sie nie tyje.
przeciez tluszcze spalaja sie w ogniu weglowodanow :)

--
pozdro
ape

18. Data: 2005-08-12 11:46:58

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> a chude ryby to niby nie zawieraja nnkt?

no jak sa chude? :)

> ja tez, gdyz od samego tluszczu sie nie tyje.
> przeciez tluszcze spalaja sie w ogniu weglowodanow :)

a tam, tyje sie od wszystkiego w nadmiarze (wiem cos o tym hehe). niech zyje
zdrowy rozsadek.

--
pzdr
marta