Rynek budowlany w Polsce

1. Data: 2001-04-04 16:28:52

Temat: Rynek budowlany w Polsce
Od: "Przemek" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do przygotowania pewien projekt na uczelni i szukam jakiegoś źródła
informacji o rynku budowlanym w Polsce. Interesuje mnie głównie jakiś
ranking (np. cen, jakości,...) polskich firm budowlanych (tych dużych:
Mostostal, Exbud, Budimex, itp.) - nigdzie nie mogę czegoś takiego znaleźć,
żeby choć z orientować się w cenach świadczonych przez nich usług - czy są
zbliżone czy nie.
Jeśli ktoś zna może jakieś strony, lub posiada takie
informacje, to uprzejmie prosiłbym o pomoc.

Jeśli można to proszę o kontakt na priva.
Z góry dziękuję!
Przemek

1. Data: 2001-04-09 11:12:03

Temat: Re: Rynek budowlany w Polsce
Od: "Totalzalamka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości:
> [...]
> ranking (np. cen, jakości,...) polskich firm budowlanych (tych dużych:
> Mostostal, Exbud, Budimex, itp.) - nigdzie nie mogę czegoś takiego
Ranking np. pod względem przychodów jest w Book of List - wydawanym przez
Warsaw Bussines Journal.
Byl tez w zeszlym roku w Muratorze Plus. Ale nie wszystkie firmy sie
zgodzily na uczestnictwo, a teraz to nawet tego Muratora nie wydaja chyba.

> żeby choć z orientować się w cenach świadczonych przez nich usług - czy są
> zbliżone czy nie.

Co to znaczy cena za usluge? Za wypozyczenie dzwigu, czy metr sciany?
Takie cos raczej nie funkcjonuje.
Jest budynek do zrobienie. Robi sie przetarg. Startuja firmy, podaja cene,
potem sie negocjuje i za ustalona kwote ryczltowa "trzepia" obiekt.
Jak chcesz wiedziec dokladniej to wal na priv.

--
t...@p...onet.pl

Sita
www.e-tlumaczenia.pl