Rynek lili wodnych oraz bambusa

1. Data: 2001-11-30 16:44:53

Temat: Rynek lili wodnych oraz bambusa
Od: Appa <p...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,
prosze o udzielenie informacji dotyczacj odmian i cen lili wodnych
(Nymphea) oraz gatunkow i cen bambusa lub innych traw, ktore
zaobserwowaliscie na rynku. Wazna jest rowniez "wielkosc" oferowanego
towaru.
Za kazda informacje serdeczne dzieki.

Pozdrowienia
Piotr

2. Data: 2001-12-09 12:00:11

Temat: Re: Rynek lili wodnych oraz bambusa
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Appa" <p...@t...de> napisal w wiadomosci
> Szanowni Grupowicze,
> prosze o udzielenie informacji dotyczacj odmian i cen lili wodnych
> (Nymphea

Tego lata widzialem u Szmita (tak sie On pisze?) pod Ciechanowem, grzybienie
po 50 PLN za sztuke, wielkosci podstawowej.
Osobiscie uwazam, ze to jest zdzierstwo, ale chyba tyle placa jezeli taka
cena jest wystawiona. Odmianami sie nie interesuje bo swoich mam za duzo.
Egzemplarzy, bo odmian mam 3. Moge Ci cos sprezentowac, ale nie wysylam.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2001-12-13 12:09:50

Od: Appa <p...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

> Tego lata widzialem u Szmita (tak sie On pisze?) pod Ciechanowem

Ten spod Ciechanowa tak jak napisales pisze sie poprawnie. Znalazlem jego
strone.

> , grzybienie po 50 PLN za sztuke, wielkosci podstawowej.

Nie wiem co oznacza stwierdzenie wielkosc podstawowa - czy chodzi o doniczke
9*9 ?

> Osobiscie uwazam, ze to jest zdzierstwo, ale chyba tyle placa jezeli taka
> cena jest wystawiona.

Grzybienie na kazdym rynku sa w cenie, niektore odmiany w zawrotnej.

Odmianami sie nie interesuje bo swoich mam za duzo.

> Egzemplarzy, bo odmian mam 3.

Jakie masz odmiany ?

> Moge Ci cos sprezentowac, ale nie wysylam.

Dzieki, kiedys jak bede na Mazurach wpadne zobaczyc.

Pozdrawiam

Piotr

4. Data: 2001-12-18 17:30:41

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem co oznacza stwierdzenie wielkosc podstawowa - czy chodzi o
doniczke 9*9 ?

Przyjmuję, że wielkośc podstawowa to taka, ktora nie mieści się w kategorii
"roslin większych", a już nadaje się do sprzedaży.

> Jakie masz odmiany ?

Mam odmianę o kwiatach czerwonych, żółtych i pomarańczowych.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2001-12-18 19:04:33

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2001-12-29 17:04:00

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> np jak sadzi sie lilie wodne
> z nasin czy tylko klaczami

Wygodniej jest rozmnażać przez podział kłączy. Z nasion, chyba nie warto.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Andrzejom
zapytanie dot. gleby