Rytmika, opwiesc ruchowa

1. Data: 2003-11-06 17:58:11

Temat: Rytmika, opwiesc ruchowa
Od: zibi <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Bardzo prosze o pomoc w nastepujacej sprawie. Potrzebuje znalezc
informacje an dwa tematy (pierwszy wazniejszy):

1. Zajecia rytmiczne jako element stymulujacy rozwwoj dziecka w wieku
przedszkolnym

2. Przyklad opowiesci ruchowe.

Jakby ktos z panstwa dysponowal gdzi etakie informacje moge znalezc
(adresy internetowe, ksiazki, ewentualnie wlasnie materialy) to prosze o
pomoc. Z gory dziekue
Zbyszek

2. Data: 2003-11-10 14:10:39

Temat: Re: Rytmika, opwiesc ruchowa
Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "zibi" <h...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> informacje an dwa tematy (pierwszy wazniejszy):
>
> 1. Zajecia rytmiczne jako element stymulujacy rozwwoj dziecka w wieku

polecam kalendarz muzyczny w prezdszkolu U.Smoczynska - Nachtman; R. Kloppel
(to "o" jest z kropkami) Rytmika w ychowaniu i terapii; A poza tym , to
jest temat rzeka...mozna pisac z glowy. Ja w tym roku zajelam sie rytmika, a
jestem pedagogiem...i wydaje mi sie, ze sobie dobrze radze.
pozdr.

3. Data: 2003-11-10 14:14:00

Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Przyklad opowiesci ruchowe.

Przedewszystki piosenki!!!! np., .krasnoludki, dzieci spiewaja i pokazuja; i
wierszyki dla dzieci...wystarczy kilka przejzec i wybrac, który najbardziej
mozna pokazac.
pozdr.

rozkład materiału nauczania
Wielki słownik ang -pol, pol -ang - 4 tomy (na sprzedaż).
Re: DYSKRYMINACJA
Referat o podatkach obrotowych
InTouch