Rzepa pisze o Roboszu

1. Data: 2000-08-21 07:50:26

Temat: Rzepa pisze o Roboszu
Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowe i Panie

W rzeczpospolitej jest artykuł o Robercie Szymczaku Robosz i o
telepracy. Jest to pierwszy owoc naszego spotkania w Ustroniu.
W artykule też się wymienia Andrzeja Abraszewskiego oraz p.
Leszka Marażewskiego

Ludzie - przeczytajcie koniecznie !!!

http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_0
00821/publicystyka/publicystyka_a_1.html

Jacek

2. Data: 2000-08-21 11:53:24

Temat: Re: Rzepa pisze o Roboszu
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski (IT) wrote:

> Ludzie - przeczytajcie koniecznie !!!
>
> http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_0
00821/publicystyka/publicystyka_a_1.html

> Jacek
dobrze bylo by to gdzies umiescic na SaSo
mam wydanie prasowe. takze moge to zeskanowac i dac gdzies, chyba ze zsciagnac
z pod tego adresu, ktory podales i "zywcem" zapisac.
ale niech Guru sie wypowie gdzie ew. to umiescic
Wojtek

3. Data: 2000-08-21 12:00:50

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:

> [...]
> z pod tego adresu, ktory podales i "zywcem" zapisac.
> ale niech Guru sie wypowie gdzie ew. to umiescic

Guru od telepracy ( - Robert -)
Czy
Guru od SamiSobie (- A.A. -)

Kacek

4. Data: 2000-08-21 12:40:16

Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisał(a):
> ale niech Guru sie wypowie gdzie ew. to umiescic

To chyba oczywiste, ze na SaSo. Jesli naturalnie Guru nad Gurami sie
zgodzi :))
Uh, ale sie na mnie znerwuje :))

3mka,
--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --
Telepraca Polska / Telework Poland

5. Data: 2000-08-21 12:56:33

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:

> Widze, ze Ty Robercie nie masz nic przeciwko temu, tylko czy to przenosic, czy
> robic wesje SaSo?
> (ja mam sie tym zajac czy A.A.?)
> poStrUffko

Wojuś a masz prawa do umieszczanie takiego czegoś na SaSo - jeżeli tak -
to wal
śmiało :)

Jacek

6. Data: 2000-08-21 13:02:05

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:

> Widze, ze Ty Robercie nie masz nic przeciwko temu, tylko czy to przenosic, czy
> [...]

Wojtku ze zdjęciem, ze zdjęciem :-)

Jacek

7. Data: 2000-08-21 13:54:15

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2000-08-21 14:19:15

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski (IT) wrote:

> Wojtku ze zdj?ciem, ze zdj?ciem :-)
>
> Jacek
OK
Tylko i tak musialbym to przeslc dla A.A., zeby to bylo gdzies poza moja strona
(np. w dziale z prasy)
WojtEk

9. Data: 2000-08-21 19:49:15

Od: Leszek Kraskowski <L...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jestescie czujni.
Ustron procentuje.
Pozdrowienia dla wszystkich.

Leszek

PS. Dzwonili do mnie ludzie z Lublina, ze tamtejszy ZUS bojkotuje postanowienia
centrali
dotyczace rent uczniowskich i wysyla interesantow do wszystkich diablow, tlumaczac ze
gazety
wypisuja bzdury, a rent uczniowskich nie ma i nie bedzie.
Interweniowalem dzis w biurze prasowym ZUS - mam nadzieje ze sami zrobia w Lublinie
porzadek, bo
juz mi puszczaja nerwy.

10. Data: 2000-08-22 00:31:10

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Kraskowski <L...@r...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@r...pl...wrote :

Witam ,

> [...]
> wypisuja bzdury, a rent uczniowskich nie ma i nie bedzie.
> Interweniowalem dzis w biurze prasowym ZUS - mam nadzieje ze sami zrobia w

Takie zachowanie ZUS -u potwierdza tylko jego
barbarzynskie sklonnosci.
Zaprzecza natomiast to twiedzeniu o zle zinterpretowanej
ustawie o rentach uczniowskich.
Chyba sie nie pomyle jesli powiem , ze ZUS w
Lublinie jest goly - nie ma pieniedzy.
Czyzby oni tam tez cos kupili i przeplacili ?

pozdr. - Józek

Mam pytanko
praca dla komputerowca
Piotr , GRUPA i Leszek. - korekta