[Rzeszow] kiermasz rekodziela

1. Data: 2005-11-18 11:32:53

Temat: [Rzeszow] kiermasz rekodziela
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W najblizsza niedziele 20 listopada, w WDK miedzy 11 a 16 odbedzie sie
kiermasz rekodziela. Wstep wolny.

Przy okazji, ile na grupie jest rzeszowianek? Czy sa organizowane jakies
spotkania?

Zazula

2. Data: 2005-11-18 13:46:57

Temat: Re: [Rzeszow] kiermasz rekodziela
Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiermasz rekodziela. Wstep wolny.
>
> Przy okazji, ile na grupie jest rzeszowianek? Czy sa organizowane jakies

Chyba niewiele nas jest. A o spotkaniu żadnym nie słyszałam. Może czas to zmienić?
Pozdrawiam. Magdalena.

3. Data: 2005-11-18 15:03:42

Od: "xarka" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam na wrześniowym kiermaszu w WDK - jedna osoba wystawiała hafty, dwie -
jakieś prace szydełkowe, a czwarta obrazy. I tyle. Z frekwencją było równie
nędznie. Albo nikt nie robótkuje albo organizatorom nie zależy na promocji
takich imprez. A o dużej wystawie haftu w Rzeszowie nawet nie ma co marzyć.

4. Data: 2005-11-18 15:47:34

Od: "Hania" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji, ile na grupie jest rzeszowianek? Czy sa organizowane jakies
> spotkania?

Coś ostatnio Rzeszowianki zniknęły z grupy. Było nas tu kilka: Kasia, Maja,
Esterka, Bella no i ja. Odbyło się nigdyś nawet kilka spotkań i powstała
strona, która niestety nie jest aktualizowana
http://www.robotki.rzeszow.prv.pl/

Pozdrawiam
Hania

5. Data: 2005-11-18 16:57:44

Od: bella <b...@a...pl[usunto]> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> [...]
> Esterka, Bella no i ja. Odbyło się nigdyś nawet kilka spotkań i powstała
> strona, która niestety nie jest aktualizowana

Pisałam do dziewczyn, żeby wysyłały zdjęcia swoich prac ale nikt nic nie
wysłał... nie mam materiałów do aktualizacji :(

Może po tym poście cos sie zmieni..
Esterki i Maji dawno tez nie widziałam na grupie

b.

6. Data: 2005-11-19 18:19:04

Od: " mirabi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <h...@t...pl> napisał(a):

> Było nas tu kilka: Kasia, Maja,
> Esterka, Bella no i ja.

jeszcze ja od niedawna tu wpadam :) na razie tylko wyszywam krzyżykami ale
coraz bardziej mnie kusi, żeby się pouczyć robić na drutach albo szydełku...
Pozdrawiam serdecznie wszystkie rzeszowianki i nie tylko :)

7. Data: 2005-11-19 19:10:24

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirabi wrote:

> [...]
> krzyżykami ale coraz bardziej mnie kusi, żeby się pouczyć robić na
> drutach albo szydełku... Pozdrawiam serdecznie wszystkie rzeszowianki

No wlasnie ja np. znam minipodstawy szydelka, ale jak tylko zaczynam czytac
jakies schematy to juz nie rozumiem. Dlatego chetnie spotkalabym sie z kims
kto by to pokazal mi, bo opisow netowych nie rozumiem tez.

Moze sie spotkamy?

Zazula

8. Data: 2005-11-20 14:08:52

Od: " mirabi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies schematy to juz nie rozumiem. Dlatego chetnie spotkalabym sie z kims
> kto by to pokazal mi, bo opisow netowych nie rozumiem tez.

Chętnie pomogłabym Ci, ale niestety nie umiem szydełkować :( jak napisałam -
mam ochotę się nauczyć ale póki co, jeszcze nie potrafię nic oprócz łańcuszka :)
Pozdrawiam i życzę szybkiego znalezienia nauczycielki ;)

9. Data: 2005-11-20 14:59:46

Temat: Relacja bylo Re: [Rzeszow] kiermasz rekodziela
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:
> Witam
>
> W najblizsza niedziele 20 listopada, w WDK miedzy 11 a 16 odbedzie sie
> kiermasz rekodziela. Wstep wolny.

Bylam przed 15. Mala salka byla cala wypelniona. Pokazywano witrazyki
[aniolki, zawieszki, branzoletki], nalewki w butelkach ozdobnych [nie
przyjrzalam sie], kartki swiateczne "zwykle" plus takie z haftem
krzyzykowym, bombki swiateczne, anioly z masy solnej [te przy drzwiach
cholernie podobaly mi sie], kwiaty z bibuly, prace frezarskie w drewnie
[chyba lampa i inne], male i wieksze hafty krzyzykowe bez ram, aniolki
szydelkowe, kartki swiateczne i z zyczeniami malowane, ozdabiane malymi
pracami frywolitkowymi, obrazy olejne duze i male, szkile i akwarele,
serwetki szydelkowe.

Mam nadzieje, ze nic nie pominelam, stanowisk bylo bodajze 12. Jak ktos z
grupy byl to niech da znac. Szkoda, ze te targi nie sa naglosnione
szczegolnie teraz przed swietami.
Odbywaja sie w 3 niedziele miesiaca, w grudniu przypada na 18. 12, wiec
jeszcze mozna zdazyc kupic rekodziela na prezenty badz na choine.

Rzeszowiankom proponuje, jesli kolejny kiermasz odbedzie sie jak pisalam
wyzej, moze spotkac sie na nim o konkretnej godzinie. W WDK znajdzie sie
miejsce zeby usiasc na chwile i pogadac, poznac. Co wy na to?

Zazula

10. Data: 2005-11-22 11:07:45

Temat: Re: Relacja bylo Re: [Rzeszow] kiermasz rekodziela
Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyzej, moze spotkac sie na nim o konkretnej godzinie. W WDK znajdzie sie
> miejsce zeby usiasc na chwile i pogadac, poznac. Co wy na to?

Całkiem niezły pomysł z tym spotkaniem przy okazji kiermaszu.Jestem za, tylko
trzeba ustalić godzinę.
Pozdrawiam. Magdalena.

"Pomoce" do kartek
ozdoby z makaronu
xxx dama w kapeluszu - problem
polmoherek na allegro
Przezroczyste szklane bombki - gdzie kupić?