Rzucenie palenia i co dalej?

1. Data: 2007-07-27 09:49:23

Temat: Rzucenie palenia i co dalej?
Od: Dingo <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Paliłem od 16-18 roku życia, potem przerwa do 22 roku po czym rzuciłem w
wieku 25 lat, mam teraz 27 i zastanawiam się, jak jeszcze mógłbym pomóc
płucom i reszcie organizmu wrócić do dawnej sprawności. Zrobiłem sobie
przegląd (USG, RTG płuc, gastroskopia (wrzody miałem) oraz badania
krwii). Niby jest wszystko w porządku ale wiem, że palenie mimo rzucenia
wyrządziło mi sporo szkód w organiźmie. Jem sporo owoców i warzyw,
śmigam na spacery, w zimie basen. Co jeszcze można dołożyć, aby błędy
jakie popełniłem podczas palenia papierosów jakoś naprawić?

Paweł l.27

2. Data: 2007-07-27 10:19:58

Temat: Re: Rzucenie palenia i co dalej?
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dingo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na spacery, w zimie basen. Co jeszcze można dołożyć, aby błędy jakie
> popełniłem podczas palenia papierosów jakoś naprawić?

Jeżeli jesz ogromne ilości owoców, to możesz sobie bardziej zaszkodzić niż
wypalanie paczki fajek dziennie....:)))
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-07-27 10:37:49

Od: "Torbut" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli jesz ogromne ilości owoców, to możesz sobie bardziej zaszkodzić niż
> wypalanie paczki fajek dziennie....:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Tak jest, jedz codziennie Golone a zamiast chleba kroj sobie kromki sloniny
i smaruj ja smalcem. Cofnie Ci to wszystki zmiany ;)

4. Data: 2007-07-27 10:48:11

Od: Dingo <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Torbut napisał(a):
> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak jest, jedz codziennie Golone a zamiast chleba kroj sobie kromki sloniny
> i smaruj ja smalcem. Cofnie Ci to wszystki zmiany ;)

nie lubie mięsa :(

5. Data: 2007-07-27 10:55:27

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Czy wszyscy jesteście na tej grupie upośledzeni, czy tylko niektórzy?
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-07-27 11:50:59

Od: "Torbut" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wszyscy jesteście na tej grupie upośledzeni, czy tylko niektórzy?
> Pozdrawiam Jurek M.

Zdecydowanie Jurku tylko niektorzy :)

7. Data: 2007-07-27 12:08:48

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

27.07.2007: Jurek wrote:

> Czy wszyscy jesteście na tej grupie upośledzeni, czy tylko niektórzy?

Skoro czujesz się takim intelektualnym wybrańcem, to nikt nie każde Ci tu
poziomu tak strasznie zawyżać.

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

8. Data: 2007-07-27 12:17:22

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"

> Czy wszyscy jesteście na tej grupie upośledzeni, czy tylko niektórzy?
> Pozdrawiam Jurek M.

Nie to ty jestes uposledzony -))))))

Cancer

9. Data: 2007-07-27 16:13:22

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dingo"
Co jeszcze można dołożyć, aby błędy
> jakie popełniłem podczas palenia papierosów jakoś naprawić?

Najważniejsze to aby nie przyszło Ci do glowy nigdy juz więcej palić.
Czas bez palenia zrobi swoje.
Mówią ze dopiero po 5 latach od zaprzestania palenia organizm tego co rzucił
palenie,nie rożni sie od tego który nigdy nie palił.
Oczywiście jak nie zafundowałeś sobie paleniem żadnych odtytoniowych chorób.
Pozdrawiam
Cancer

10. Data: 2007-07-27 16:27:12

Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> Czy wszyscy jeste?cie na tej grupie upo?ledzeni, czy tylko niektórzy?

Jedzie optymalny i słyszy w radio ostrzeżenie, że autostradą "X" jedzie
jakiś wariat pod prąd. Na co optymalny - jaki wariat, jaki wariat, cały
tłum wariatów jedzie pod prąd!

pozdrawiam,

mirek

co mi się dzieje ?
Czy tusz do drularek zawiera zwiazki olowiu ?
helicobacter pyroli
EEG - gdzie najlepiej?
Re: Cienkie nadgarstki