SEKS JEST OK!

1. Data: 2008-10-02 18:10:19

Temat: SEKS JEST OK!
Od: "www.akademia24.pl" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

SEKS JEST OK!

Konwersatorium "Seks jest OK" to trzy pasjonujące wieczory:

13 X (pon) Erotyka jak muzyka, czyli ciało do kochania

14 X (wt) Tylko dla dorosłych, czyli celebracja aktu miłosnego

15 X (śr) Grzech czy nie grzech, czyli sądy i przesądy na temat
pożycia seksualnego

Wszystkie konwersatoria odbywają się

w Centrum Kultury "Dobre Miejsce", ul. Dewajtis 3 Warszawa (Las
Bielański)

w godz. 19.00-21.30. Spotkania są biletowane.

WAŻNE INFORMACJE!

Bilety na konwersatorium w cenie 20 zł za jedno spotkanie lub karnety
na wszystkie spotkania w cenie 50 zł są do nabycia w Warszawie:

? w KSIĘGARNI przy ul. Miodowej 17/19 (pon-pt. 9.00-18.00)

? w RECEPCJI Centrum Kultury "Dobre Miejsce" (dawne seminarium
duchowne), Warszawa ul. Dewajtis 3 (Las Bielański) - przez całą dobę

? na GODZINĘ przed każdym konwersatorium w "Dobrym Miejscu", ul.
Dewajtis 3

Autobus MAM odjeżdża z Pl. Wilsona (przystanek przy Parku Żeromskiego)
o godz. 18.00 i 18.30. Powrót - 21.30. Przejazd w jedną stronę - 2 zł.

Przedszkole MAM zaopiekuje się na miejscu dziećmi w wieku 2-9 lat (po
wcześniejszym zgłoszeniu tel. 22/ 56-10-100) - 5 zł od osoby.

szczegóły: www.akademia24.pl