SKUTECZNY W TERAPII NOWOTWOROWEJ

1. Data: 2005-02-04 13:04:23

Temat: SKUTECZNY W TERAPII NOWOTWOROWEJ
Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.formor.com/127181

JESLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY, PROSZE O KONTAKT
7...@v...pl
pozdrawiam

ULTIMATE II - chrząstka rekina
Preparat ma zbliżone właściwości do stosowanych w terapii mięsaka Kaposiego
i niektórych postaci nowotworów endostatyny i angiostatyny.

Chrząstka rekina pobudza układ immunologiczny, zmniejsza dolegliwości bólowe
oraz stan zapalny towarzyszący zapaleniu stawów. Bywa stosowana jako środek
pomocniczy w terapii łuszczycy, sklerodermii, wyprysku i wielu innych
schorzeń skóry.

Przerzutom nowotworowym sprzyja rozwój drobnych naczyń krwionośnych
(angiogeneza ).Chrząstka rekina zawiera 6 lub 7 aminokwasów, które hamują
angiogenezę. Preparat nie zastąpi operacji usuwającej nowotwory, leczenia
cytostatykami czy radioterapii.

Działanie i zastosowanie:

- skuteczny w terapii nowotworowej

- w zapaleniu stawów: zwiększa ruchomość, zmniejsza uczucie bólu i obrzęki

- fantastyczne rezultaty w leczeniu impotencji u mężczyzn, w leczeniu
łuszczycy (wraz z MSM 2000)

- profilaktycznie w kulturystyce dla łagodzenia dolegliwości stawów
kolanowych

Dawkowanie:3 x dziennie 2 kapsułki przed jedzeniem (rak, zapalenie stawów)

1 kapsułka dziennie przed jedzeniem (impotencja)

Uwaga: nie powinna być stosowana u dzieci, kobiet cieżarnych oraz osób,
które przebyły w ostatnim czasie zawał mięsnia sercowego lub po poważnym
zabiegu chirurgicznym (ze względu na właściwości hamowania rozwoju nowych
naczyń krwionosnych). Od zabiegu musi upłynąć 5-6 tygodni.

2. Data: 2005-02-05 17:23:13

Temat: Re: SKUTECZNY W TERAPII NOWOTWOROWEJ
Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedawno zgłosiła się pacjentka która stosowała tę cudowną metodę a operować
się nie chciała - w chwili obecnej już nie da się operować i stan jest
beznadziejny. teraz rzeczywiści może łykać chrząstkę rekina - nic to już nie
zmieni

drodzy grupowicze to wasza sprawa co zrobicie ze swoim życiem ale moja
sugestja - róbcie to świadomie.

ps. uważam za nieetyczne żerowanie na ludziach dotkniętych tragedią

3. Data: 2005-02-05 20:28:21

Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niedawno zgłosiła się pacjentka która stosowała tę cudowną metodę a
operować
> się nie chciała - w chwili obecnej już nie da się operować>
przede wszystkim nie jest to panaceum zamiast, a wspomaganie, jakoś otwarci
na wiedze lekarze, którzy chcą faktycznie pomóc ludziom, stosują te
preparaty z sukcesami.
pozdrawiam.

> ps. uważam za nieetyczne żerowanie na ludziach dotkniętych tragedią
Jęsli chodzi o żerowanie na cudzej tragedi, to totknęło mnie to osobiście i
moge coś o tym powiedzieć i o wspaniałych lekarzach także:
Lekarze zapatrzeni w chemię zabili moją ciocię, najpierw źle ją diagnozując,
potem faszerując nieskuteczną chemią na którą wydała płacąc im 40.000 USD!
Zabraniali brać Ellagi Guard itp. Teraz mogę ciocię odwiedzać na cmentarzu.
Natomiast inna osoba z moich znajomych, która chorowała na raka ( w innym
województwie ) i miała szczęście trafić na lekarza otwartego na wiedze i
nowości i chcącego naprawdę pomóc pacjentowi, bardzo sobie tym lekiem
pomogła, cofnęły się nawet niektóre przerzuty! Jest to potwierdzone wynikami
badan i nie nastąpiło to po chemii. Każdy ma prawo do swego zdania, ja mam
zaufanie do tych produktów bo stosujemy je od dawna. Zawsze mogę podać
kontakt do lekarza (lekarzy), który w Warszawie stosuje te preparaty i to z
sukcesami.

4. Data: 2005-02-05 22:03:28

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

aaa_kaja wrote:

(...)

Każdy ma prawo do swego zdania, ja mam
> zaufanie do tych produktów bo stosujemy je od dawna. Zawsze mogę
> podać kontakt do lekarza (lekarzy), który w Warszawie stosuje te
> preparaty i to z sukcesami.

Wystarczy, jak podasz odniesienie do przeprowadzonych zgodnie z regułami
naukowymi badaniami potwierdzającymi ich skuteczność;))

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

WAPŃ
WITAMINA C KRYSTALICZNA, NIE KWASNIA
OCZYŚĆ ORGANIZM I SCHUDNIJ!
ZWIĘKSZENIE ENERGII-MACA GOLD - dla sportowców, kulturystów, mężczyzn!
PRODUKT ANTYRAKOWY