SKUTECZNY szampon please!!!

1. Data: 2006-03-07 13:36:49

Temat: SKUTECZNY szampon please!!!
Od: "Marteczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie mi proszę, jaki jest skuteczny szampon zwiększający
gęstość/grubość/objętość włosów??? Moje włosy wiecznie są
oklapnięte, nawet zaraz po umyciu. Modelowanie za pomocą pianki
również nie działa. Znacie jakiś sprawdzony sposób?

1. Data: 2006-03-07 15:28:06

Temat: Re: SKUTECZNY szampon please!!!
Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marteczka napisał(a):
> [...]
> oklapnięte, nawet zaraz po umyciu. Modelowanie za pomocą pianki
> również nie działa. Znacie jakiś sprawdzony sposób?

Chyba nie istnieje cos takiego :( A zaluje bo sama mam przyklapniete
wlosy. Jedyne co mnie ratuje to dobrze sciete wlosy + pianka (jedyna i
niezastapiona) Goldwell.
Przez jakis czas Avonowy Advance Technique do wolosow cienkich bardzo
ladnie sie u mnie sprawdzal ale po dluzszym stosowaniu potwornie
wysuszyl mi skore glowy i dostalam niesamowitego lupiezu... brrrr. Wiec
odradzam na dluzsza mete.

Pozdrawiam
PasQdka

1. Data: 2006-03-07 17:10:52

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

dobra fryzura - dobrzed dobrana, wycieniowana.
Suszyc najlepiej glowa w dol.
Zamiast zwracania uwagii na szampon sugerowalabym wybranie odzywki - ja
jestem zadowolona z zielonego garniera w wersji bialej kropki - zwieksza
puszystosc.
Moze trwala? Ale sugerowalabym sprobowanie wczesniej na papilotach jak
bedziesz wygladac w kreconych wlosach i czy to na pewno bedzie jakies
rozwiazanie.
pozdrawiam
KK

1. Data: 2006-03-10 20:21:16

Od: "Lte" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marteczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Poradźcie mi proszę, jaki jest skuteczny szampon zwiększający
gęstość/grubość/objętość włosów

Moim zdaniem szampon Vichy znacznie "zwieksza" objętość włosów.

podkład - prośba o opini
[Krk] Fryzjer - poszukuję p. Agnieszki...
szampon lagodzacy - poszukuje
avon na allegro
Dostałam takie coś i co z tym, kurde, robić??